K
Kukaan käynyt?
Vieras
Me aiomme käydä Lontoossa. Nyt vain iski ihmetys päälle siitä, mitä siellä voi tehdä. Pikkupaikkakunnilla, joissa käymme, näkee heti, mitä siellä on, mutta entäs Lontoo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:Hyvänen aika, Lontoossahan voi tehdä KAIKKEA! Jos kiinnostaa perusturistimeininki, voi vaikka kirjastosta lainata Lontoon turistioppaan ja katsoa sieltä, mitkä kohteet kiinnostaa. Taidetta on museot pullollaan, myös historiaa löytyy vaikka kuinka paljon. Shoppailumahdollisuudet ovat rajattomat! Musikaalit ovat mielettömiä ja niihin löytyy myös edullisia saman illan lippuja. Clubit ja konsertit. Tai vaan kävely Hyde Parkissa ja Thames-joen rannalla, kaupungin sykkeen aistiminen, tubella ajelu... Siellä voi tehdä vaikka mitä!!!