Mitä hyötyä tuosta S-etukortista on? 8v ollut kortti eikä IKINÄ ole ollut mitään tarjouksia kortin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkulelu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";30795640]Mullekkin tulee aina vain vitonen, ei todellakaan edes joka kuukausi.

Käyn katsomassa jos postipinossa olisi tuo lehti, mä oon ne yleensä jättänyt avaamatta, koska tuo lehti ei vaikuta mitenkään kamalan luettavalta :D[/QUOTE]

Se onkin ihan karseeta luettavaa mitä on tilille tulossa. Ei siitä vaan voi tykätä.

[QUOTE="a p";30795647]Näkeekö sitä jostain netistä nyt heti?

Ei löytynyt yhteishyvääkään :/
Koskahan seuraava lehti tulee, niin voisin siitä katsoa, että paljonko sinne on bonuksia kertynyt?[/QUOTE]

Sulla on se s-etukortti. Sen kanssa menet s-pankkiin Prismaan ja selvität asian. On varmaan iso tili odottamassa. Meille tulee bonuksia useita satasia vuodessa...

Mun exä ei kans tajunnnut koko bonus-juttua, ja ei tiennyt, että hänellä on tili S-pankkiin. Sehän tuli automaattisesti silloin, kun systeemi vaihtui. Ilmeni, että hänellä on monta sataa siellä tilillä. Iloinen yllätys hänelle, mutta itse ihmettelin, että minkälainen idiootti voi ihminen olla.

Vähän kyllä käy kateeksi, melkoinen summa on odottamassa. Niin ja kyllähän kanta-asiakaspäiviä on useamman kerran vuodessa, joten alennuksiakin Prismasta saa.

[QUOTE="porvoo";30795592]No joo... K-kaupatkin ovat luopuneet alennuslipukkeistaan jo ajat sitten ja se "kerran kuussa 5e"-tyyppinen kertymä on tullut jo vuosia tilille, joten taitaa olla provo....
.[/QUOTE]

Se pitää itse muuttaa, että ne laitetaan tilille ja ilmoittaa tili, mille ne menee. Vaihtoehtoisesti ne voi lahjoittaa tiettyihin hyväntekeväisyysjuttuihin. Tai sitten ne tulevat perinteisesti paperisina seteleinä. Paperisena kannattaa ottaa, jos käy setelillä keskiviikoisin elokuvissa, arvo vähintään tuplaantuu siinä.

[QUOTE="...";30795683]No mut siitä vois jonkunlaisen käsityksen saada, mitä tilillä voisi olla.[/QUOTE]

Juu tottakai. Ihan vain ap:lle tiedoksi, ettei sitä suoraan siitä näe vaan se pitää käydä pankissa tarkistamassa.

En kyllä korttia hankkiessani mitään tilisopimusta tehnyt.

Mites sitten tuo uniikkikortti, tuleeko siitäkin jotain bonuksia?

Meillä menee prismaan ehkä jotain noin 500-800 kuukaudessa ja abc:lla tankataan ehkä 1 tai 2 kertaa 50-80 eurolla.

[QUOTE="a p";30795767]On kyllä nyt aika toope olo :(
Kaipas siellä jokunen satanen on[/QUOTE]

Käy oikeesti prismassa heti huomenna kertomassa tää juttu . :D ne sitten voi neuvoa sua näissä jutuissa, kuhan ovat ensin hetken hihitelleet. :D

(Edelleen uskon, että tämä on provo. Mut oispa tää totta. :D )

Sulla on varaan niin vanha kortti, ettei s-pankkia ole silloin vielä ollut olemassakaan. Kun nyt menet s-pankkiin käymään niin varmasti tyrkyttävät sulle s-tiliin pankkikortin (se on ilmainen). Saat samalla verkkopankkitunnukset jos haluat.

Voi olla ihan kiva potti siellä tilillä, voi kun olis minullakin.

bonus-kortti ilman tiliä.
Just kävin omaa korttiani uusimassa ja otin miehelle rinnakkaiskortin.
Kassaneiti sano,et hällä on toinen kortti olemassa,mut eri alueen ja ,et siirretäänkö siellä olevat rahat mun kortille ku hällä ei ole tiliä ja nyt rahat vaan seilaa siellä tietämättä mihin ne kohdistetaan.

Miehen kortti ikivanha ja ei ole sitä käyttänyt ties koska
Sinne sit mun tilille siirty rahat

Pikaisella laskennalla 8 vuodessa 550€:n kuukausiostoilla kertyy 1584€.

Olettaen siis että ton 8 vuotta bonuksen kertymissysteemit on pysynyt samana.

Vaikka provohan tää varmaan, ei kukaan s-kortin omaava voi olla tietämätön bonuksesta.

taas tolloja kusetetaan, että ne kävis s-kaupoissa, esim salessa ei koskaan oo mikään tarjouksessa ja abcllä ei kannata tankata sillä ei mitään hyötyä, jotain naurettavia pennosia.
entpä prismat, ei koskaan oo mitään tarjouksia ja sitten aasit on ihna intona, että kuinka paljo on kertyny boonuksia, no varmaan on kertyny kun maksaa ruuasta ensin ittensä kipeäski ja sitten muka tyytyväisenä saa boonuksia,mikä kusetuksien kusetus.
osta liidlistä niin näet kuitista suoraan kuinka monta euroa säästi.

taas tolloja kusetetaan, että ne kävis s-kaupoissa, esim salessa ei koskaan oo mikään tarjouksessa ja abcllä ei kannata tankata sillä ei mitään hyötyä, jotain naurettavia pennosia.
entpä prismat, ei koskaan oo mitään tarjouksia ja sitten aasit on ihna intona, että kuinka paljo on kertyny boonuksia, no varmaan on kertyny kun maksaa ruuasta ensin ittensä kipeäski ja sitten muka tyytyväisenä saa boonuksia,mikä kusetuksien kusetus.
osta liidlistä niin näet kuitista suoraan kuinka monta euroa säästi.

Meillä on matkaa 20 km lähimpään Lidliin ja omassa kylässä on S-kauppa. Miehen työpaikan vieressä Prisma. Eli enimmäkseen noista haetaan ruuat, jonkin verran vaatetta lapsille (sukkaa, paitaa jne). Olemme iso perhe ja ruokaa menee älyttömästi. S-tilillä on tällä hetkellä reilu 8000 euroa, koska olen viimeksi nostanut sieltä vuonna 2006 eli ihan kiva hätävara.

[QUOTE="jep";30796073]Olenko ainoa jolla ei edes ole koko s korttia? En ikinä edes ole ajatellut tarvitsevani sitä mihinkään.[/QUOTE]

Kyllähän nykypäivänä kannattaa olla nämä suurimpien ketjujen kortit. Jos vaihtoehtoina on maksaa kauppaan summa x tai maksaa summa x ja saada siitä takaisin summa y niin jälkimmäinen on toki fiksumpi.

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30796090:
Kyllähän nykypäivänä kannattaa olla nämä suurimpien ketjujen kortit. Jos vaihtoehtoina on maksaa kauppaan summa x tai maksaa summa x ja saada siitä takaisin summa y niin jälkimmäinen on toki fiksumpi.

Varmasti mutta kun en oikeastaan ikinä käy s ryhmän paikoissa. Prismassa käynyt varmaan yli viisi vuotta sitten viimeksi.

Yhteistyössä