N
"nella"
Vieras
minä en ole vielä keksinyt yhtään syytä miksi opettaisin lapset syömään puuroa.
mieluummin tarjoan kotona terveellisen aamupalan niin ei tarvitse päikyssä vetää mitä tahansa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pistäkää sinne hellantelttojenne puuron joukkoo muutakin kun maitoo, niin ehkä maistuu![]()
No onpa järkyttävää touhua! Meidän päiväkodissa ei ole pakko syödä puuroa. Useimmat sen kuitenkin syövät. Leivän ja lisukkeet saa tietenkin vaikka puuro ei maistuisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja siis täh?;27194239:Eli sitten puuroannos roskiin ja leipää tilalle???!!! Mua siis sapettaa tuollainen tuhlaus myös. Käytän kotonakin ruoan tarkkaan, ei meillä ole liikaa rahaa. Saako sitä leipää sitten nämä hellanteltut niin paljon kuin napa vetää? Ymmärrän, että lapsi saa syödä molemmat sekä leivän että puuron, mutta tuollainen valinnanvara on jo luksusta. Meillä kotona syödään mitä tarjotaan ja jos ei kelpaa niin sitten pois pöydästä, muuta ei tule. Sen takia lapsemme ovat päiväkodissakin niitä "hyviä syöjiä" =)
Alkuperäinen kirjoittaja siis täh?;27194239:Eli sitten puuroannos roskiin ja leipää tilalle???!!! Mua siis sapettaa tuollainen tuhlaus myös. Käytän kotonakin ruoan tarkkaan, ei meillä ole liikaa rahaa. Saako sitä leipää sitten nämä hellanteltut niin paljon kuin napa vetää? Ymmärrän, että lapsi saa syödä molemmat sekä leivän että puuron, mutta tuollainen valinnanvara on jo luksusta. Meillä kotona syödään mitä tarjotaan ja jos ei kelpaa niin sitten pois pöydästä, muuta ei tule. Sen takia lapsemme ovat päiväkodissakin niitä "hyviä syöjiä" =)