Mitä lahjaksi vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Vastasyntyneelle pikkuiselle tytölle :heart:

Saa olla jotain yltiötyttömäistä, kyseessä on useamman pojan jälkeen saatu erittäin toivottu & odotettu rinsessa :)

Saisi myös olla jotain hieman erikoisempaa, sellaista mitä ei saa joka marketista.

Ideoita otetaan vastaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nätti mekko kesäksi (kokoa 62-68 cm ) ja röyhelövaippahousut :) tytön vaatteita ei varmaan ole liikaa, jos on eka tyttö.

Oih, röyhelövaippahousut :heart:
Mistä niitä saisi?
Vauveli viettää kesän Välimerellä, eli hellemekolle tulisi taatusti käyttöä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mä ainakin toivoisin ihan tyttöjen vaatteita kahden pojan jälkeen.

Niitä me ollaan tämän onnellisen äidin kanssa hamstrattu aika lailla jo siitä asti, kun ultrassa selvisi että tyttö tulee :whistle: :D

Mutta ns. hienosteluvaatetta ei taida olla...lähinnä bodyja, potkareita, sen sellaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nätti mekko kesäksi (kokoa 62-68 cm ) ja röyhelövaippahousut :) tytön vaatteita ei varmaan ole liikaa, jos on eka tyttö.

Oih, röyhelövaippahousut :heart:
Mistä niitä saisi?
Vauveli viettää kesän Välimerellä, eli hellemekolle tulisi taatusti käyttöä :)

Sun täytyy nyt viedä perhe johonkin matkoille :D Turistitoreiltahan noita saa jokapuolella =)

Röyhelöpikkarit hommataan...

Vielä kun löytäis jonkun upean ja silti käytännöllisen & vauvan päällä mukavan mekon. Sellaisen, jota ei ole ihan joka vaavilla :)

Ja haluun mä jotain noiden vaatteiden lisäksikin viedä pikkuiselle :)

Alkuperäinen kirjoittaja sussu:
Joku pieni pitsinen vauvanpeitto, niinku vaunuihin, kaukaloon...?
Nimitutti?
Pitsitossut, tai jotku tyttömäiset tossut?
Vauvan helmet, sormus?
Panta?

Nimitutti!
Kiitos, sellaisia tilaan ainakin :), olen varma että tämän vauvan äiti niistä tykkää. Kunhan vaan vauva tykkää tutista :snotty:

Nimikoitu nätti vauvanpeittokin voisi olla kiva. Googlaamaan siis...

Hih...arvatkaa mitä tilasin? :D

Vihjeet: siinä lukee nimi, siinä lukee syntymäaika, ja palstamammat suorastaan rakastavat sellaisia :laugh: :saint:

Lapsen äiti sanoi, että sellainen olisi kiva, joten sellaisen saa :)

Vihjeet: siinä lukee nimi, siinä lukee syntymäaika, ja palstamammat suorastaan rakastavat sellaisia :laugh: :saint:

rekkari? meilläkin on sellainen, pelkällä nimellä tosin :D.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

rekkari? meilläkin on sellainen, pelkällä nimellä tosin :D.

Jees :D

Vastasyntyneelle pikkuiselle tytölle :heart:

Saa olla jotain yltiötyttömäistä, kyseessä on useamman pojan jälkeen saatu erittäin toivottu & odotettu rinsessa :)

Saisi myös olla jotain hieman erikoisempaa, sellaista mitä ei saa joka marketista.

Ideoita otetaan vastaan =)

Minä sain ystävältä hänen tekemän ristipistotyön, sellaisen tytönnäköisen jossa oli
lapsen nimi, pituus ja paino. Mun mielestä ihan ihan paras!!! Miten ois?

Vauvalle tulikin jo hyviä lahjaideoita, mutta jos tuoretta äitiä haluaa muistaa, niin joku ihana käsivoide olis ainaki täällä ollut mieleinen lahja. Mulla on kädet ihan korppukuivat kun normipesujen lisäks tulee pestyä vauvan pyllyä ja rintakumeja ja rintapumpun osia.