M
Madma
Vieras
Leivän päälle? Vaihtoehtoja kun on niin monia, mitä yleensä ostatte? Enkä nyt kysy kalkkunaleike-kurkku-juustoporukalta vaan nimenomaan KINKUSTA on kyse..!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Välillä käyn ostamassa italialaisesta herkkukaupasta keittokinkkua, onhan sillä hintaa kympin verran 200 grammalta, mutta aivan tajuttoman hyvää. Ei samanlaista saa muualta. Silloin kun sitä ei ole, ostan herkkusienileikettä tai chili-hunajametvurstia.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Välillä käyn ostamassa italialaisesta herkkukaupasta keittokinkkua, onhan sillä hintaa kympin verran 200 grammalta, mutta aivan tajuttoman hyvää. Ei samanlaista saa muualta. Silloin kun sitä ei ole, ostan herkkusienileikettä tai chili-hunajametvurstia.
ihan vaan uteliasuuttani: onko se keittokinkku tehty italiassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Välillä käyn ostamassa italialaisesta herkkukaupasta keittokinkkua, onhan sillä hintaa kympin verran 200 grammalta, mutta aivan tajuttoman hyvää. Ei samanlaista saa muualta. Silloin kun sitä ei ole, ostan herkkusienileikettä tai chili-hunajametvurstia.
Sellaisessa käsityksessä olen elänytKyllä tuon niiden sivun mukaan, maahantuovat itse jne:
http://www.perlaherkkukauppa.fi/index.html
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Välillä käyn ostamassa italialaisesta herkkukaupasta keittokinkkua, onhan sillä hintaa kympin verran 200 grammalta, mutta aivan tajuttoman hyvää. Ei samanlaista saa muualta. Silloin kun sitä ei ole, ostan herkkusienileikettä tai chili-hunajametvurstia.
Sellaisessa käsityksessä olen elänytKyllä tuon niiden sivun mukaan, maahantuovat itse jne:
http://www.perlaherkkukauppa.fi/index.html
kiva, joo italaista on. kiva sivusto ja tulikin nàlkà![]()