Mitä kevyttä suolaista tarjottavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Joku simppeli juttu ja mieluiten joku KEVYT? Ajattelin tehdä mustikkapiirakkaa/muffinseja vaniljakastikkeella ja keksejä on. Mut sit jotain suolaista... Mitäs sitä tekis, että itsekin vois laihduttajana syödä? Ja siis ihan vaan pari kaveria tulossa käymään eli ei mikään "vakava tilaisuus" :D

No teet juuresraasteella höystettyjä sämpylöitä ja jotain kevytlevitettä, jonka maustat itse yrteillä.
Tai tarjoat kasvis/juureslautasen ja paria hyvää jogurttidippiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
No teet juuresraasteella höystettyjä sämpylöitä ja jotain kevytlevitettä, jonka maustat itse yrteillä.
Tai tarjoat kasvis/juureslautasen ja paria hyvää jogurttidippiä.

Voisinkin leipoa ite tuoreita porkkanasämpylöitä! Ei tarttis edes lähteä kauppaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ruisnappeja, joiden väliin graavilohta (suolaista, mutta onpa ainakin hyvälaatuista rasvaa), salaatinlehti ja täytetyn kananmunan siivu.

Ruisnapitkin on kyllä ihania ja mulla ois lohtakin tuolla... Hyvä ajatus tämäkin kiitos :)

Kasvisviipaileita (esim. porkkanaa, kurkkua, kukkakaalta) ja dippiä, nam :P

Ja nuo ruisnapit lohella on tosi hyviä myös..ite tosin laitan savulohta ja smetanan sekotusta :P

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kasvisviipaileita (esim. porkkanaa, kurkkua, kukkakaalta) ja dippiä, nam :P

Ja nuo ruisnapit lohella on tosi hyviä myös..ite tosin laitan savulohta ja smetanan sekotusta :P

Joo mä oon joskus tarjonnutkin niitä just semmosella lohitahnalla... Ja ovat kyllä hyviä... Ja olisivat just sellaisia pieniä suupaloja niin vois itsekin ottaa :)

Yhteistyössä