V
vierailija
Vieras
jos lapsista on yhteishuoltajuus? Paljonko lapset yleensä ovat isällä? Mitä mieltä olette vuoroviikkosysteemistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:jos lapsista on yhteishuoltajuus? Paljonko lapset yleensä ovat isällä? Mitä mieltä olette vuoroviikkosysteemistä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä isällä on yhtälainen oikeus olla lapsen elämässä kuin äidillä.
Alkuperäinen kirjoittaja hep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä isällä on yhtälainen oikeus olla lapsen elämässä kuin äidillä.
Tietty, mä en ainakaan sanonut mielipiteeni yhteydessä et kummalla vanhemmalla lastem kuuluis asua. Mut vuoroviikkosysteemi tosiaan ei lasten edun mukaista, kuten joku muukin kirjoitti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä isällä on yhtälainen oikeus olla lapsen elämässä kuin äidillä.
Tietty, mä en ainakaan sanonut mielipiteeni yhteydessä et kummalla vanhemmalla lastem kuuluis asua. Mut vuoroviikkosysteemi tosiaan ei lasten edun mukaista, kuten joku muukin kirjoitti.
Mäkin lähinnä tossa vaan yleistin. Yleensä kun on niin, et lapsi asuu pääsääntöisesti äidillä ja tapaa isää...
Pitää kyllä vielä sanoa, että lapset on meillä kokeneet itse tämän viikko/viikko-järjestelmän hyväksi. Ei tarvi "valita". Tottakai reissaaminen on välillä raskasta, mutta ero on aina raskasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä eroamme..:jos eroaisin miehestäni tekisin varmasti niin,että lapset olisivat joka toinen viikonloppu isällään ja joka toinen viikonloppu minulla..
Alkuperäinen kirjoittaja hä:Alkuperäinen kirjoittaja ehkä eroamme..:jos eroaisin miehestäni tekisin varmasti niin,että lapset olisivat joka toinen viikonloppu isällään ja joka toinen viikonloppu minulla..
Ja missä ajattelit lasten olevan sit arkipäivisin...?