Selittäkääs joku viisas mikä se niin kun on? Siis mitä hyötyä siitä on?
Eli onko se niin että esim.mun aviomies voisi saada lasteni oheishuoltajuuden vaikka minulla ja lasten isällä onkin yhteishuoltajuus? Eli siis esim. jos minulle sattuisi jotain niin oheishuoltaja saisi lapset vai biologinen isä? Kyl on monimutkasia asioita!
Eli onko se niin että esim.mun aviomies voisi saada lasteni oheishuoltajuuden vaikka minulla ja lasten isällä onkin yhteishuoltajuus? Eli siis esim. jos minulle sattuisi jotain niin oheishuoltaja saisi lapset vai biologinen isä? Kyl on monimutkasia asioita!