Mitä kaikkea pitopalvelulta yleensä saa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "morsian"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="salla";22607198]Mun kokemuksen mukaan saat ihan mitä vaan, jos vaan maksat tarpeeksi[/QUOTE]

Kuuluuko astiat hintaan? Pöytäliina? Mikä yleensä kuuluu siihen hintaan? :)
 
Riippuu pitopalvelusta, mutta kaiken mitä haluat saat kun maksat tarpeeksi. Meillä hintaan kuului ruokien lisäksi sampanja- ja konjakkilasit, astioiden kerääminen pöydästä ja siivous. Pöytiintarjoilu olisi maksanut yllättävän vähän mutta se olisi vienyt illasta liikaa aikaa (häistä siis puhun).

Liinat vuokrasimme Martoilta, maljakot ostimme, tuolinpäällisiä ei tarvittu ja juhlapaikan vuokraan kuului astiasto.
 
[QUOTE="a.p";22607235]Kuuluuko astiat hintaan? Pöytäliina? Mikä yleensä kuuluu siihen hintaan? :)[/QUOTE]

Se oikeasti riippuu pitopalvelusta. Ehkä joku haluaa esim. häihinsä jostain kumman syystä omat astiat. Useammin astiat kai kuuluu hintaan, pöytäliinat ei taas oo välttämättä niin yleisiä. Sitä on ihan turha täällä kysellä kun käytännöt vaihtelee tosi paljon. Tee tarjouspyyntö eri pitopalveluihin ja listaa siinä valmiiksi ne tarvitsemasi asiat, kuten ruoka, tarjoilijat, pöytäliinat, astiat, kynttilät, mitä nyt tulee mieleen. Näin saat hintaehdotuksia, jotka sisältävät sen mitä juuri sinä tarvitset.
 

Yhteistyössä