Kaste seurakuntatalossa???? Kertokaa :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Jos haluaisi järjestää kasteen seurakuntakodissa ymv. niin maksaako tilan varaaminen jotain??
Täytyykö itse tuoda astiat ym. tarpeisto?? Mitä tulee talonpuolesta jne??

Jos joku jaksaa kertoa tarkemmin!!! Ja vielä jos tiedät miten Tampereella asia hoituu!!

Kiitos!
 
meillä oli seurakuntasali varattuna ei maksanut, astiat oli talon puolesta.
pöytäliinat oli ainoo josta velottiin...

ei tosin ollu tampereella joten heidän käytännöstä en tiedä.
 
ei maksa seurakunnan jäsenille. kaikki astiat yms . on talon puolesta tosin pesemään jouduttiin kemujen jälkeen itse. liinat oli talonpuolesta jotka otettiin pöydiltä pois juhlan jälkeen. lattioita ei pesty/lakastu vaan jätettiin talon väen hommaksi.
 
meillä oli ristiäiset tampereella seurakuntatalossa. kahvitustila maksoi 60e ja pöytäliinoista veloitettiin erikseen. käytetyt astiat pestiin sitten itse juhlan jälkeen.
 
Meillä oli kaste kirkossa, ja seinänä takana srk-salissa kahvitus.
Ei maksanut mitään, paitsi pöytäliinoista meni joku pieni ns. pesetysmaksu.
Itse piti laittaa paikat kuntoon, tiskata tiskit ym.
 

Yhteistyössä