Nazarin All Inclusive matkat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli ollaan mietitty matkaa Turkkiin. Miten noissa Nazarin AL hotelleissa, jossa omat vesipuistot ja tivolit. Kuuluuko niiden käyttö hintaan vai maksaako erikseen?

Esim Royal Dragon
 
Oltiin viime lokakuussa 2 vkoa nazarin all inclusive-matkalla. Meidän hotellissa ei ollu tivolia/vesipuistoa, mut käsittääkseni ne kyl kuuluu tähän hintaan. Nehän on kalliimpia ne hotellitki mis on näitä tivolihommia. Soittamalla selviää :)
 
All inclusive -lomailijat:

Lähdetään perheen kera etukäteen maksetulle lomalle, siellä sitten syödään ja juodaan periaatteella: "koko rahan edestä". Isä kännissä, äiti turpoaa entisestään ja lapsille maistuu laimistunut cokis ja vetinen jäätelö. Mahat on kuralla koko porukalla ekana iltana. Lapset kusee likaiseen uima-altaaseen ja isä ui perässä viitsimättä käydä ensin suihkussa huuhtelemassa hien ja aurinkorasvan.

Äiti polttaa punaisissa bikineissään nahkansa, koska "eihän hän Suomessakaan koskaan pala...". Isän nahka on jo kuoriutunut muutamaan otteeseen ennen paluulentoa. Nenänvarret on vaaleanpunaisia. Mutta buffet pöydän sapuskat uppoaa, laadusta viis - onhan ne maksettu! Nyt lapset saatte mättää jätskiä ja limppaa niin paljon kun maha vetää! Äiti hakee allasbaarista värikkään drinkin, jossa on lähmittyjä ananaksen siivuja ja paljon jäitä.
 
Heh he..
Meidän hotellin tarjoilusta ei ainakaa ollu mitää moitittavaa. Ruoat oli hyviä, vaikkaki 2 viikon aikana alko tuntuun melko samankaltaisilta pitkälti. Juomat oli tosi vahvoja (vodkaa/limua 50/50) ja ite piti lantrailla lisää :D Jätski mitä tarjoiltiin oli HYVÄÄ, limut ihan pullosta eli taatusti laatutavaraa.
Uima-altaiden vedestä sanoisin et: kusee ne lapset uimahalliinki :D

Loman aikana lihoin toki, ja kännissä oltiin molemmat reippaanlaisesti, paloin, mutta helvetin hauskaa oli. ja meil oli siis aikuisten loma, ilman lapsia. Tykkäsin et hotelli oli hieno, siisti ja kaikinpuolin hyvä. Ja ehdottomasti nuo nazarin hotellit sellaisia lapsiperheiden: sinne aivan varmasti muutaman vuoden päästä muksujen kans. Nyt seuraava reissu vielä aikuisten kesken :)
 
All inclusive -lomailijat:

Lähdetään perheen kera etukäteen maksetulle lomalle, siellä sitten syödään ja juodaan periaatteella: "koko rahan edestä". Isä kännissä, äiti turpoaa entisestään ja lapsille maistuu laimistunut cokis ja vetinen jäätelö. Mahat on kuralla koko porukalla ekana iltana. Lapset kusee likaiseen uima-altaaseen ja isä ui perässä viitsimättä käydä ensin suihkussa huuhtelemassa hien ja aurinkorasvan.

Äiti polttaa punaisissa bikineissään nahkansa, koska "eihän hän Suomessakaan koskaan pala...". Isän nahka on jo kuoriutunut muutamaan otteeseen ennen paluulentoa. Nenänvarret on vaaleanpunaisia. Mutta buffet pöydän sapuskat uppoaa, laadusta viis - onhan ne maksettu! Nyt lapset saatte mättää jätskiä ja limppaa niin paljon kun maha vetää! Äiti hakee allasbaarista värikkään drinkin, jossa on lähmittyjä ananaksen siivuja ja paljon jäitä.

Yleensä ollaan majoituttu huoneistohotelliin. Viime kesänä valittiin ensimmäisen kerran AL hotelli. Yhtäänkään känniläiseen en törmännyt. En palanut auringossa, ei oltu kännissä, lapsen pissi vessaan jne.

Todettiin vaan, että oli paljon helpompaa, kun ei tarvitse 3 pienen lapsen kanssa odotella tuntikausia ruokia jne.

Aika juntin kuvan annat kyllä ITSESTÄSI :)
 
Heh he..
Meidän hotellin tarjoilusta ei ainakaa ollu mitää moitittavaa. Ruoat oli hyviä, vaikkaki 2 viikon aikana alko tuntuun melko samankaltaisilta pitkälti. Juomat oli tosi vahvoja (vodkaa/limua 50/50) ja ite piti lantrailla lisää :D Jätski mitä tarjoiltiin oli HYVÄÄ, limut ihan pullosta eli taatusti laatutavaraa.
Uima-altaiden vedestä sanoisin et: kusee ne lapset uimahalliinki :D

Loman aikana lihoin toki, ja kännissä oltiin molemmat reippaanlaisesti, paloin, mutta helvetin hauskaa oli. ja meil oli siis aikuisten loma, ilman lapsia. Tykkäsin et hotelli oli hieno, siisti ja kaikinpuolin hyvä. Ja ehdottomasti nuo nazarin hotellit sellaisia lapsiperheiden: sinne aivan varmasti muutaman vuoden päästä muksujen kans. Nyt seuraava reissu vielä aikuisten kesken :)

;) sulla on hyvä tyyli.

Haluatko paljastaa missä hotellissa olitte? (Jos joskus itsekin lähtisi kuitenkin sellaiselle lomalle... :) )
 
[QUOTE="A P";23252695]Yleensä ollaan majoituttu huoneistohotelliin. Viime kesänä valittiin ensimmäisen kerran AL hotelli. Yhtäänkään känniläiseen en törmännyt. En palanut auringossa, ei oltu kännissä, lapsen pissi vessaan jne.

Todettiin vaan, että oli paljon helpompaa, kun ei tarvitse 3 pienen lapsen kanssa odotella tuntikausia ruokia jne.

Aika juntin kuvan annat kyllä ITSESTÄSI :)[/QUOTE]

Musta teksti antaa kuvan hyvästä kirjoittajasta, ei suinkaan juntista. Tosi hauskaa luettavaa, satiiria :)
 
;) sulla on hyvä tyyli.

Haluatko paljastaa missä hotellissa olitte? (Jos joskus itsekin lähtisi kuitenkin sellaiselle lomalle... :) )

Hotelli oli Eftalia Village. Edullisimpia nazarin hotelleja (2vkoa 770e/hlö) ja ruokaa oli rajattomasti, lokakuussa ei jonotusta tosiaankaan ruoka-aikoina, ruokaa sai eri pisteistä periaatteessa koko päivän ajan... hampurilaisia, kebabbia, täytettyjä sämpylöitä, hedelmiä jne. Drinksut oli ilmaisia paikalliset vodka, gini, viski, raki... Ja ne drinksut oli tosiaan tujuja! Taidettiin olla hotellin melkein ainokaiset jotka niitä kans kiskoi, ihan häpeilemättä suomalaiseen tyyliin, mut me kuitenki poiketaan sillai et käyttäytyä osataan vaik hiprakassa ollaanki :) Eftalia villagen EHDOTON hitti on oma ranta, jossa oli myös tää ilmainen ruokatarjoilu ja sieltä sai limut ja oluet myös, kirkkaita rannalta ei saanu, mut mikäs oli ottaa ne hotellin puolelta mukaan, pari paukkua joita lantrailla sit rannalla omaan tahtiin.
Suosittelen kyl kaikille. All inclusive säästää rahaa, vaik meki paljon kyl käytiin alanyan keskustassa ja siellä sit syötiin vaihtelun vuoksi.
Suosittelen :)
 

Yhteistyössä