Heh he..
Meidän hotellin tarjoilusta ei ainakaa ollu mitää moitittavaa. Ruoat oli hyviä, vaikkaki 2 viikon aikana alko tuntuun melko samankaltaisilta pitkälti. Juomat oli tosi vahvoja (vodkaa/limua 50/50) ja ite piti lantrailla lisää

Jätski mitä tarjoiltiin oli HYVÄÄ, limut ihan pullosta eli taatusti laatutavaraa.
Uima-altaiden vedestä sanoisin et: kusee ne lapset uimahalliinki
Loman aikana lihoin toki, ja kännissä oltiin molemmat reippaanlaisesti, paloin, mutta helvetin hauskaa oli. ja meil oli siis aikuisten loma, ilman lapsia. Tykkäsin et hotelli oli hieno, siisti ja kaikinpuolin hyvä. Ja ehdottomasti nuo nazarin hotellit sellaisia lapsiperheiden: sinne aivan varmasti muutaman vuoden päästä muksujen kans. Nyt seuraava reissu vielä aikuisten kesken