V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minkä ikäinen lapsi? En minä hanki koululaiselle lapsenvahtia kun käyn kaupassa tms. Laitan lapselle tekstarin tai soitan ja ilmoitan missä olen ja milloin tulen. Tyttö liikkuu paljon pihalla ja kavereilla. Meillä päivällinen syödään usein vasta seitsemän aikoihin
Miten 5-vuotias ei tiedä äitinsä nimeä, eikä vissiin sukunimeäänkään??
Minä soittaisin jo sosiaalipäivystykseen, noin pitkään ollut jo kateissa äiti, ehkä jotain on sattunut. Ei sun tarvitse koluta lähialuetta, he tekevät sen sitten kyllä ja saavat isänkin tiedot nopsaan!
Miten 5-vuotias ei tiedä äitinsä nimeä, eikä vissiin sukunimeäänkään??
osoitteen perusteella ei saa enää antaa numerotietoja! Helpommalla pääsee kun rekisteröityy fonecta.fi palveluun ja hakee sieltä ihan itse, tulee paljon halvemmaksi kuinsoittaa numerotiedusteluun.
Mutta tuliko sulle ap mieleen, että kyse voi olla yksinkertaisesti siitä että lapsi on puhunut sulle yhtä ja kotona toista? Kuinka ylipäätään luotat 5v:n sanaan yhtään missään asiassa???? eli homma on voinut mennä niin että lapsi on sanonut kotona että teille sopii että lapsi tulee teille siksi aikaa että äiti käy jossain (vaikka jopa töissä) ja lapsi on tietysti silloin teille sanonut että "äitille sopii että tuun"!
Alkuperäinen kirjoittaja jollain tylsää;29085940:taitaa olla provo