mitä ihmettä nyt teen? naapurin lapsi ollut täällä tuntitolkulla, kotonaan ei ole ketään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kuplavolkkari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis oikeesti. Mitä jos sille äidille on sattunut jotain? Makaa jossain pyykkituvassa aivoverisuoni päästä puhjenneena?

Ei kukaan äiti noin vain jätä viisivuotiasta oman onnensa nojaan, jos ei jotain kamalaa ja yllättävää ole tapahtunut.

Minkä ikäinen lapsi? En minä hanki koululaiselle lapsenvahtia kun käyn kaupassa tms. Laitan lapselle tekstarin tai soitan ja ilmoitan missä olen ja milloin tulen. Tyttö liikkuu paljon pihalla ja kavereilla. Meillä päivällinen syödään usein vasta seitsemän aikoihin

Mä veikkaisin että tyttö on sanonut menevänsä kaverille leikkimään, mutta ei tullut sanoneeksi kelle kaverille, jos tyttö on kerran teillä ekaa kertaa. Äiti on ehkä etsinyt jonkun toisen kaverin luota ja nyt sitten on hädissään etsimässä ulkona kun tyttö ei ollutkaan siellä missä sanoi olevansa (tai siis missä äiti luuli tytön sanoneen olevansa).

Minä veisin lapun oveen että tyttö on meillä, soita, sitten etsisin äidin numeroa numerotiedustelusta. Jos ei löydy, niin sitten soittelisin hätäkeskukseen, sitä kautta selviää kyllä.

Tapahtui? Porvoossa?

Oikeasti ei kukaan olis noin vihamielinen, eihän se sen lapsen vika ole. Kirjotuksesta päätellen annoit pakon eessä muutaman lihapullan pitkin hampain ja vaadit varmaan korvauksia myöhemmin tyttären sipsien syömisestä ja ajasta joka sulla on tän homman hoitamiseen menny?

Mieti, jos jotain vakavaa on sattunu!?

ok, käyn nyt koluamassa pyykkituvan sekä koppivarastot ettei makaa missään! tytöt tahtovat suihkuun, menkööt sinne siksi aikaa. oma tyttö on siis 6v & tämä toinen 5v.
tarkistan samalla sen sukunimen ovesta ja ´koetan sitten etsiä sillä sukunimellä kaikki mahdolliset Leat & Leeat numerotiedustelusta!

No osaisko siinä joku naapuri sanoa, missä äiti voisi olla tai mikä hänen nimensä on? Kyselemään vaan. Tai sitten tosiaan osoitteen avulla puhelinnumeron selvittely numerotiedustelusta. Kai ap on sen sentään jo kokeillut??

Minä soittaisin jo sosiaalipäivystykseen, noin pitkään ollut jo kateissa äiti, ehkä jotain on sattunut. Ei sun tarvitse koluta lähialuetta, he tekevät sen sitten kyllä ja saavat isänkin tiedot nopsaan!

[QUOTE="A.p";29085897]ok, käyn nyt koluamassa pyykkituvan sekä koppivarastot ettei makaa missään! tytöt tahtovat suihkuun, menkööt sinne siksi aikaa. oma tyttö on siis 6v & tämä toinen 5v.
tarkistan samalla sen sukunimen ovesta ja ´koetan sitten etsiä sillä sukunimellä kaikki mahdolliset Leat & Leeat numerotiedustelusta![/QUOTE]

Pyydä numeropalvelua tekemään haku myös osoitteella, kun kerta etunimi on epäselvä.

[QUOTE="vieras";29085911]Pyydä numeropalvelua tekemään haku myös osoitteella, kun kerta etunimi on epäselvä.[/QUOTE]

osoitteen perusteella ei saa enää antaa numerotietoja! Helpommalla pääsee kun rekisteröityy fonecta.fi palveluun ja hakee sieltä ihan itse, tulee paljon halvemmaksi kuinsoittaa numerotiedusteluun.

Mutta tuliko sulle ap mieleen, että kyse voi olla yksinkertaisesti siitä että lapsi on puhunut sulle yhtä ja kotona toista? Kuinka ylipäätään luotat 5v:n sanaan yhtään missään asiassa???? eli homma on voinut mennä niin että lapsi on sanonut kotona että teille sopii että lapsi tulee teille siksi aikaa että äiti käy jossain (vaikka jopa töissä) ja lapsi on tietysti silloin teille sanonut että "äitille sopii että tuun"!

osoitteen perusteella ei saa enää antaa numerotietoja! Helpommalla pääsee kun rekisteröityy fonecta.fi palveluun ja hakee sieltä ihan itse, tulee paljon halvemmaksi kuinsoittaa numerotiedusteluun.

Mutta tuliko sulle ap mieleen, että kyse voi olla yksinkertaisesti siitä että lapsi on puhunut sulle yhtä ja kotona toista? Kuinka ylipäätään luotat 5v:n sanaan yhtään missään asiassa???? eli homma on voinut mennä niin että lapsi on sanonut kotona että teille sopii että lapsi tulee teille siksi aikaa että äiti käy jossain (vaikka jopa töissä) ja lapsi on tietysti silloin teille sanonut että "äitille sopii että tuun"!

No ei kukaan vastuullinen äiti jätä noita asioita kylläkään viisivuotiaan sovittavaksi. Eikö vaan?

Siis olithan käynyt jo aiemmin siellä ovella ja miehesikin, kuten kerroit, niin miksi et silloin katsonut sukunimeä ovesta? Ja kyllähän se puhelinnumero pitäisi löytyä kun on tiedossa osoite ja sukunimi, ei tarvitse kaikkia saman nimisiä käydä läpi.

Yhteistyössä