Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Eihän ne kystat aina vaarattomia ole. Yleensä kyllä, mutta ei aina.Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja nessu:Alkuperäinen kirjoittaja mie:kysta puhkes. Onko ollut kipuja?
pakko vielä kysyä. onko tuo muka oikeesti mahdollista.. tää on kyllä kaikkein järkeenkäyvin mahdollisuus. onko sulla käyny noin?
Oisko sulla ollut kohdunsuulla sellainen cysta/rakkula, joka nyt sit puhkes.. mikäköhän sen nimi oli?? Oon nähnyt sellaisia työssäni. Vaaraton.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos kystat on vaarattomia niin miksi minun kystanäytteelle on joka kerta tehty syöpätesti?
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos kystat on vaarattomia niin miksi minun kystanäytteelle on joka kerta tehty syöpätesti?
Sinä puhut nyt munasarja cystasta eikö vaan. Minä kohdunsuulla olevasta ja muistinkin, että se on nabothin cysta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos kystat on vaarattomia niin miksi minun kystanäytteelle on joka kerta tehty syöpätesti?
Sinä puhut nyt munasarja cystasta eikö vaan. Minä kohdunsuulla olevasta ja muistinkin, että se on nabothin cysta
Ok. Onko noi munasarjakystat sitten yleensä vaarallisempia kuin muut?
Kannattaa varautua myös siihen että palstatohtorit ei välttämättä anna oikeaa diagnoosia.Alkuperäinen kirjoittaja nessu:ongelma on jo ratkaistu.. kiitos vastaajalle.. kysta sen on täytyny olla. ei oo muuta mahdollisuutta.. minäkin vasta synnyttäny. ekat menkat oli äsken.. eli kiitos kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mulla kävi joku aika sitten ihan sama juttu mut sitä tuli seksin yhteydessä. Mies kysy heti et kusitko, no en todellakaan ja ihan samalta tuntu kun lapsivedet meni. Sitä vaan valahti ilman mitään kipua. Eikä kipua ollut sen jälkeen. Kait sekin sitten kysta oli.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Mälliä. Mun mies laukoo aina niin paineella ja niin syvälle et ihan sama mitä tekee ne valuu vasta seuraavana päivänä![]()