Mitä ihmettä??Kaikki jotka tietää emmaljungista jotain...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kaverillani on emmaljungat vm 2005 ja niissä kangas on sellasta aika kovaa protexia,ite ostin joku aika sitten käytetyt emmaljungat vm 2007 niin niissä ei lue että kangas olisi protexia ja kangas on muutenkin pehmeämpää ja huonolaatusemman tuntuista.

Alkuperäinen kirjoittaja km:
sitä protex-kangasta käytettiin vain tiettyinä vuosina. vm -07 ei enää tehty siitä.

mulla itsellä vm-06 kärryt, niissä protexia, sekä -07 kärryt, niissä on käytetty eri kangasta. mun kaveri myy emmaljungaa ja hältä kysyin asiasta kans nii sanoi et ei ole joka vuosi käytetty sitä kangasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sitä protex-kangasta käytettiin vain tiettyinä vuosina. vm -07 ei enää tehty siitä.

Miks?Onkohan 07 kangas kuitenkin yhtä laadukasta?

kyllä mun tietääkseni. se protex-kangas vissiin pitää paremmin vettä kuin muut, mutta muuten pitäis olla yhtä hyvää.

Onkohan 2007 mallia uudemmissa taas kaikissa protexia?

en tiedä enkä tiedä sitäkää vaikuttaako se että mitkä kärryt on, tarkoitan mallia. onko sulla mitkä, edget, city crossit, scooterit, classicit?

Edget on mulla kuin myös taitaa olla kaverillakin.

Onkohan 2007 mallia uudemmissa taas kaikissa protexia?

en tiedä enkä tiedä sitäkää vaikuttaako se että mitkä kärryt on, tarkoitan mallia. onko sulla mitkä, edget, city crossit, scooterit, classicit?

Edget on mulla kuin myös taitaa olla kaverillakin.

Yhteistyössä