Mitä haluisit NYT kaikkein eniten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Edes yhden päivän, että rahaa olisi äärettömästi. Sais nämä ärsyttävät lainat pois, sais ostella kaikki tarvittavat asiat... Mutta tämä ei tule toteutumaan, joten parempi kun ei edes haaveilekkaan.

Haluaisin tietää että saadaanko me koskaan toista lasta (mies ei halua ainakaan nyt, mutta toisaalta luulen että hän voisi halutakin vähän myöhemmin). Samalla viivalla menee uusi työpaikka, ehkä haluasin sitä jopa enemmän kuin toista lasta, koska nykyinen työ on niin kamala.

[QUOTE="vieras";23545507]Ja kerroopas aiotko toteuttaa joskus tämän tahdon vai eikö sen toteuttaninen ole mahdollista?

Minä voin aloittaa. Haluan lähteä mieheni kanssa kahdestaa ulkomaille matkalle. Tarvisin nyt omaa aikaa ja miehen kanssa yhteistä aikaa. Ja päätin juuri nyt, että toteutamme miehen kanssa ulkomaan matkan ja lähemme sinne kahdestaa.[/QUOTE]

Olla rauhassa ja täydellisessä hiljaisuudessa. Ei tule onnistumaan. Kun lapset nukahtaa, kuuntelen naapurin teinipenikoiden älämölöä. Ihania nämä viikonloput. Onneksi kohta on taas maanantai.

Tuon koeajossa olevan pihalla seisovan auton itselleni ( ei siis juuri tuota,mutta samanlaisen)
Toineen toteutukseen menee aikaa, ensin pitää saada hieman euroja kasaan ennen auton vaihtoa.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Tiina";23546525]Olla rauhassa ja täydellisessä hiljaisuudessa. Ei tule onnistumaan. Kun lapset nukahtaa, kuuntelen naapurin teinipenikoiden älämölöä. Ihania nämä viikonloput. Onneksi kohta on taas maanantai.[/QUOTE]

Onneksi sentään viikolla on hiljaista.

just tällä minuutilla haluaisin vaan nähdä ihmisen jota kohtaan mulla on suuria tunteita, ja jota ikävöin aivan hirveästi. Ja kuulla siltä että tuntee samoin..

sen toteuttaminen ei ole mahdollista, sillä mies on parisuhteessa, ja mie jään kärvistelemään ja toivon että tämä menee ohi.

Nyt on vaan sellanen masisteluilta yksin että tekee kippeetä :(

Uusimmat

Yhteistyössä