Mitä ajattelisit jos mies nukahtaa kesken seksin? Ja seurv. iltana TV:tä katsoessa.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Näin meillä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Näin meillä"

Vieras
Mitä ajattelisit jos mies nukahtaa kesken seksin? Ja usein iltaisin TV:tä katsoessa (silloin ainoa hetki kun saadaan olla kahdestaan)..... Tai yleensäkkin "pilkkii" kaiken yhteisen ajan ja haikailee vaan työjuttujen perään. Meillä 4 lasta ja jos yhteistä aikaa niin sekin menee siihen että puhelin soi jatkuvasti ja mies hoitelee työasioita. Tai sitten haluaa puhua niistä minulle ja harmittelee ääneen että ei ole töissä. Meillä on tosi harvoin yhteistä aikaa ja nyt on eräs sukulainen ottanut lapsia joka toinen viikonloppu hoitoon että saadaan olla kahdestaa. Mies tahtoo olla ne viikonloput töissä, ja jos on toisen päivän viettänyt kanssani niin on niin väsynyt että on vain puolittain läsnä. Kaiken huippu oli että nukahti kesken seksin. Ja miehen "silmät oikein kirkastuu" kun se hemmetin puhelin soi ja joku työkaveri soittaa.... Kyllä on työmotivaatio kohdallaan!

Minä tahdon että mies on 100% läsnä silloin harvoin kuin saadaan olla kahdestaan. Nyt tuntuu että jään kakkoseksi lasten kanssa ja työjutut menee ykköseksi. Näin on ollut viimeiset 10v. Viimeisen lapsen synnytyksessäkin mihen oli pakko vastata työpuheluun, heti kun vauvan oli sanut rinnalleni. Siinä meni kaikki ilo vauvasta. Minulle alkaa riittää!!!!!!!

Mies perustelee että saadaan rahaa, kun on tiukkaa. Mutta minua loukkaa se että tiedän miehen tekevän vaikka ilmaiseksi töitä. Raha ei hänellä ole motivaatio. Hän vaan niin tykkää tehdä työjuttujaan.

Minä minä ja minä.

Kun noin itsekäs olet, niin osaat varmaan katsoa josko vika löytyisi peilistä? Sinä tietysti raivosit ja kiukkusit kun sattui tämä nukahtamisvahinko?

Meillä mies kyllä pilkkii iltaisin tässä sohvalla, mutta johtuu sen pitkistä vuoroista. Mut varmasti suuttuisin, jos jatkuvasti vain töitä ajattelis ja muun ajan harmittelis.

Kesken seksin nukahtanut... no, meillä se olen minä :ashamed: Mut mä olin silloin valvonut toista vuorokautta :xmas:

Lähinnä oon loukkaantunut kuin mikään muu ei kiinnosta kuin työ.... ei jaksa ees lasten juttuja..... silloin ei väsytä yhtään kun on kyse työjutuista.

[QUOTE="Näin meillä";28152972]Sori kirjoitus virheet. Harjoittelen tablella kirjoittamista.... Jokatapauksessa haluaisin kuulla kommentteja edelliseen. Alan olemaan tosi loukkaantunut.[/QUOTE]

Teillä on tiukkaa ja uusi tabletti?

No joo, ei kuulu aiheeseen. Jos se sinun mies ei kymmeneen vuoteen ole ollut kiinnostunut sinusta tai lapsista, niin miten se nyt yhtäkkiä muuttuisi?

Yhteistyössä