K
kotihiiri
Vieras
oon alkanut miettiin, että onko ihan tavallista, että äiti hoitaa lapsen melkeinpä yksinään... etten oo ainut, jolla tämmöistä? Meillä 1,5v ikäinen poika ja minä hoidan AINA kaikki syömiset ja vaipanvaihdot. Mies ei paljoa kotona ole, joten pojan viihdyttämisenkin hoidan. Noin kerran viikossa pääsen kuitenkin käymään yksin kaupungilla vähän rentoutumassa. Mies tietysti pääsee omiin harrastuksiinsa ja menoihinsa ihan vapaasti. En ole kauheesti viittinyt ruikuttaa, kun tuo lapsi kuitenkin "tehtiin" tavallaan minua varten, miehellä jo melkein aikuiset lapset aiemmasta liitosta.
Kotityöt teen minä, mutta vastapainoksi mies hoitaa kaikki asennus-, korjaus-, yms.työt. Käy myös ruokakaupassa... No, ehkä työjako on ihan jees. Mies vaan on niin harvoin kotona! Ei olla paljoa perheen kesken. Saati että oltais kahdestaan. Nukkumaan mennään suunnilleen samaan aikaan kuin lapsikin, koska nukkuu vielä aika huonosti yöt. Iltaisin ollaan niin väsyneitä koko sakki.
Mutta onko se elämä tosiaan muillakin tämmöistä, että miestä ei paljoa kotona näy???
Kotityöt teen minä, mutta vastapainoksi mies hoitaa kaikki asennus-, korjaus-, yms.työt. Käy myös ruokakaupassa... No, ehkä työjako on ihan jees. Mies vaan on niin harvoin kotona! Ei olla paljoa perheen kesken. Saati että oltais kahdestaan. Nukkumaan mennään suunnilleen samaan aikaan kuin lapsikin, koska nukkuu vielä aika huonosti yöt. Iltaisin ollaan niin väsyneitä koko sakki.
Mutta onko se elämä tosiaan muillakin tämmöistä, että miestä ei paljoa kotona näy???