Haluaisin olla hoikempi ja energisempi. Haluaisin että olisi edes joskus se rakastumisen tunne, ja miten sen herättelisi pitkässä liitossa. Haluaisin aloittaa uuden elämän, ja muuttua myös itse.
mä haluisin työkkäristä työvoimapoliittisen päätöksen, et voisin joskus saada kassasta rahaa.. näyttää olevan pitkät jonot, neljä viikkoakin voi kestää.. ja sitten päivärahapäätös päälle.. ja opettajan sijaisuuksia kun ei kesällä löydy muuten olis kivaakin välillä olla, mutta rahaa pitäis jostain joskus saada :/
Minäpä haluaisin viikonlopun kestävän flunssan, jotta voisin jättää hyvästä syystä yhdet sukujuhlat väliin. Ei millään huvittaisi lähteä yli 400km päähän työpäivän jälkeen.. :/
hevosia,tpakkalakkoon itsekuria,omakotitalo,koiran,uusi auto,hyvä työpaikka,rahaa ja raklkautta ja terveyden plus pitkänoiän minulle ja perheelleni.... =)
Haluaisin, että ihmiset osaisivat käyttäytyä myös keskustelupalstalla ja sanoisivat toiselle vain sen, minkä pystyisivät kasvotustenkin sanomaan.
Haluaisin myös perheeni pysyvän terveenä sekä paljon muutakin... Tässähän se loppuilta menisikin kirjoitellessa, jos kaikki alkaisi luettelemaan; maailmassa on paljon epäkohtia joihin haluaisin parannusta.
HALUAN päästä synnyttään ja HETI \|O ! Rv 38 ja ei tätä jaksa enää.
Muu mikä tulee kaukana perässä ois taloon yläkerta, isompi auto ja kakkos auto, ja tuo laskupino vois kadota tuolta kaapista johonkin. Ja sitten ois loputon lista kaikkea "pientä".
haluan että vauvani syntyy terveenä ja muutaman tuhat euroa että saisimme velat pois Haluaisin myös että äitini tervehtyisi ja olisi onnellisempi ja että hänen miehensä lopettaisi iän ikuisen dokaamisen!