N
"nyt harmaana"
Vieras
Naapurit taas häiriköi. Mitä heille oikein voisi tehdä vastapalvelukseksi, jotta he oppisivat oman lääkkeensä? Ideoita otetaan vastaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
laitoin juorun kiertämään taloyhtiössä. häpeä on paras keino. itse soitin poliiseja harva se kerta kun yläkerrassa tapeltiin, itkettiin, lapset itki ym keskellä yötä. eipä ne koskaan joutaneet paikalle. savustettiin ulos ilkeästi juoruilla ja katseilla ja puheilla.
Näin itsekin olen aina toiminut ja näin olen neuvonut muitakin tekemään. Mutta ollaan kerran asuttu sellaisen häirikön naapurissa, jossa eläminen oli aivan helvettiä ja kun asiasta rakentavasti yritin keskustella, niin sainkin sellaisen ryöpytyksen niskaani ettei paremmasta väliä. Lisäksi alkoi kostamaan minulle jotain jota en edes tiedä. EI auttanut keskustella tai yrittää saada sopua aikaan. Lopulta auttoi vain vihaiset kirjeet isännöitsijälle ja meidän muiden naapurien yhteinen rintama. Häädönhän lopulta sai..
Hyvä et häätö tuli kumminki lopulta.. Meillä kun oli häiriköt yläkerrassa niin kun kerran mulla meni totaalisesti hermot ja avauduin miehelle kotona heistä niin huomasin et ikkuna olikin ollu auki ja olivat kuulleet kaiken. Tämän jälkeen alkoi meille huutelu portaissa ja kerran hapuilivat humalassa meidän etupihalla ja olivat oksentaneet kynnysmatolle.. samoiten heidän parvekkeeltaan lensi kaikkea meidän takapihalle, esim. makkarankuoria ja suklaapapereita yms.. asuttiin siis luhtitalossa silloin..
Hyi, vieläki tulee ärsyttävä fiilis kun ajattelenkaan, onneks päästiin pois sieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rássi;29880936:Noh, oletko huomauttanut naapureille häiriköinnistä? Selvä puhe voisi tepsiä paremmin kuin ainaiselle sotajalalle astuminen. Ja jos ei tepsi, niin valitat eteenpäin.
laitoin juorun kiertämään taloyhtiössä. häpeä on paras keino. itse soitin poliiseja harva se kerta kun yläkerrassa tapeltiin, itkettiin, lapset itki ym keskellä yötä. eipä ne koskaan joutaneet paikalle. savustettiin ulos ilkeästi juoruilla ja katseilla ja puheilla.
Kirjallinen ilmoitus isännöitsijälle, mielellään vielä useamman muun naapurin allekirjoittamana.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29881949:puhe ja jos se ei auta, niin ilmoitus isännöitsijälle. ei mitkään kostotoimet auta yhtään mitään
Kerrostalossa kuuluu elämisen ääniä. Hankkisin hyvät korvatulpat ja harvemmin kai kukaan sen oven läpi on tullut. Meillä ovisummeri huutaa jatkuvasti ja ovesta rampataan edestakas välillä viikollakin. En sais varmaan koskaan unta ilman tulppia.