Mitä häälahjaksi? Mitä te olette ostaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häissä viimeksi lapsena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häissä viimeksi lapsena

Vieras
Paras ystävä menee naimisiin ja tahtoisin ostaa heille lahjaksi jotain ihanaa ja persoonallista. Mutta mitä häälahjaksi yleensä ostetaan? :O

Me annettiin kavereille muovivati missä oli kaikkea tarpeellista :D Tutteja, kondomeja, tiskiharja, huulirasva, Sisuja, hammasharjat jne. Ja siinä oli kans säilyketölkkejä, joista revittiin etiketit pois :D

Aina on tainnu olla sellanen tilanne että parilla on ollut lahjalista jossain, ja sit vaan siitä. Joo, onhan se tylsää, mut on kyllä helppoakin sit. Ja ovatpahan saaneet, mitä ovat halunneet.

Alkuperäinen kirjoittaja wilsson:
Me annettiin kavereille muovivati missä oli kaikkea tarpeellista :D Tutteja, kondomeja, tiskiharja, huulirasva, Sisuja, hammasharjat jne. Ja siinä oli kans säilyketölkkejä, joista revittiin etiketit pois :D

Minä en todellakaan tietäisi mitä sanoisin, jos saisin tällaisen sortimentin häälahjaksi. Tutteja ja kondomeja? Miten nämä sopivat yhteen?

Saatiin puutarhaamme istutettavaksi "onnen puun" ja sit kortti jossa oli kaunis runo "onnen puun" istutuksesta ja kuinka tarvii sekin rakkautta kasvamiseen.Ihana lahja,Istutettiin se hyvälle paikkaan ja mieheni kanssa ja mies sanoi et hoidetaan sitä hyvin kuten meidän rakkauttammekin niin vanhoina saadaan katsella ja muistella sitä aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
mä oon parille kaverille antanu semmosen ristipistoin tehdyn taulun jossa morsian ja sulhanen ja sit siihen tulee nimet ja päivämäärä

no hyi helvetti! :D kaunis ajatus sinänsä jos oot ite ton tehnyt, mutta mulla toi menis kyllä kaapin perälle pölyttymään ja seuraavassa isossa siivouksessa kaatikselle. pitää olle TODELLA varma hääparin sisustusmausta jos tämmöisiä suunnittelee antavansa.

Kuka antaa häälahjaksi roinaa mitä saa tavallisesta ruokakaupasta? Häälahjaksi pitää mun mielestä antaa jotain romanttista tai rahaa. Ei mitään helvetin tiskiharjoja.:D

Itse halusin häälahjaksi jotain luksusta mitä ei itse tule niin helpolla ostettua. Astioita tuli yhdet mutta ne on kaapin perällä kun on ihan eri sarjaa mitä ollaan kerätty. Sitten tuli uudet peitot ja tyynyt ja lahjakortteja, rahaa jne...

Yhteistyössä