Mitä et kerro miehellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en kerro asioita, jotka joku muu on minulle uskonut luottamuksella. saatan sanoa vaikka, että nyt "Liisa" kertoi miks on ollut niin masentunut, mutta ei halua sitä muiden tietoon kuin minun

Miksi edes otat asian esille jos et aio siitä puhua? Kuulostaa lapselliselta huomionkerjäykseltä vähän kuten ne fb:n mysteeripäivitykset.
"Tänään tapahtui jotain niin kamalaa." "Mitä tapahtui?" "En voi puhua siitä."

Niin, mustakin jos oikeasti haluaa pitää salaisuuden niin ei kerro vihjeitäkään. Onhan siinä sellainen asetelma että haluan nyt kertoa että minulla on tietoa mitä sinulla ei tule olemaankaan. Siis miksi ihmeessä mainita tästä turhaan?

Samoja, joita ei tulis mieleenkään kertoa palstalaisille :O

Kerro täällä salaisuutesi= se läväytetään asiaa täysin sivuamattomassa ketjussa aasinsillan kautta silmillesi. Jos kerrot sen muka nimettömänä, tietosi kaivetaan esiin tai pahimmassa tapauksessa asiat menevät jonkun toisen 'joka on varmuudella tunnistettu' piikkiin ja läväytetään hänen silmilleen asiaa täysin sivuamattomassa ketjussa aasinsillan kautta.

Juu ei.

• Tykkää
Reactions: chrissy
Sitä, että vastoittain olin -näin- lähellä mennä sänkyyn toisen kanssa enkä sitä, että vietin eilisillan (toisen) vieraan miehen kanssa ja oli taas -näin- lähellä etten lähtenyt miehen luokse jatkamaan.
:( paska omatunto vaan minkä teet

En kerro sellaisia asioita, jotka on erikseen mainittu olevan vain minun korville ja joita miehen ei tarvitsekaan tietää (jos tarvitsisi, puoliso menisi kenen tahansa muun toiveen ohi). Tosin näitä en kyllä montaa saa mieleen.

Peräpukamista ja muista vastaavista voi jättää yksityiskohdat kertomatta, ellei ole jotain erityistä tarvetta niitä jakaa.

Ei ole mitään mitä en kertoisi. Kiusallisuuksiin saakka kerron kaiken itsestäni. Pankkitilin saldon, peräpukamat ja painonpudotusyritykset.

No lastemme asioita en kerro. Jos lapset ovat vannottaneet olemaan hiljaa ja salaisuus on heidän hyväkseen eikä mitenkään vahingollinen. (ts. kiusaamisasiat selvittelemme perheenä, mutta murrosikäisten kaikki asiat eivät ole isän korville).

[QUOTE="vieras";28526400]Voi hyvänen aika!!! Tätä ketjua kun lukee, menee melko sanattomaksi.[/QUOTE]

Miksi? Mitä täällä nyt on ollut noin järkyttävää?

Minä en kerro kaikkia ihastuksiani, sellasia esim julkkisksia tms. Tai jos olen "ihastunut" työkaveriini ja "lirkuttelen" hänen kanssaan...

[QUOTE="vene";28522615]ei ole salaisuuksia :)

eikä minusta oikein kuulukkaan aitoon parisuhteeseen.. en nyt toki tarkoita että pitäs ihan kaikki ajalta ennen häntä kertoa,jos asialla ei ole mitään merkitystä tähän hetkeen.. suhteeseen.

mutta muuten en kannaata salaisuuksia..minä nimenomaan haluan kertoa hänelle asioita.[/QUOTE]
Kuuluupas. Jos kaverini kertoo minulle olevansa raskaana, mutta pyytää etten kerro sitä muille, niin se on salaisuus. Jos kertoisin sen miehelleni (minkä kaverini sallisi - on puhuttu asiasta), niin en voisi enää olla varma, ettei asia leviäisi eteenpäin. Mieheni ei tajua ollenkaan, että joistain asioista ei ole syytä puhua. Vaikka olisin vannottanut häntä olemaan puhumatta asiasta, niin hän ei todennäköisesti muistaisi sitä, vaan puhuisi asiasta ihan vaan puhumisen ilosta, koska ei ole mikään tuppisuu vaan karjaista syntyperää oleva hyvin puhelias ihminen.

Ei tarvi salailla mitään. Mutta kumpikin ollaan sen verran fiksuja ettei esim työn kautta luottamuksellista tietoa tai kavereiden salaisuuksia jaeta eteenpäin. Toistaalta sitten jos työjuttuja on purettava, se hoidetaan kollegoiden kesken ja mies sattuu olemaan kollega ja hänen kanssa on mielluisinta käsitellä vaikeat jutut :)

No tietenkään en kerro muiden ihmisten henkilökohtaisia asioita.
En erikseen mainitse miehelleni kaikista asioista, ja pidän salaisuutena sellaiset, joiden tietäisin turhaan loukkaavan miestä. Kuten se, että minulla on yhä tunteita eksääni kohtaan. Tunteilleni en voi mitään, eksää en kuitenkaan takaisin halua enkä saa, joten sinänsä se ei ole miehelleni "uhka" ja koen paremmaksi olla kertomatta.

Sellasia asioita ei ole. Ellei kuse ole jonkun mun ystävän salaisuudesta. Mitään semmosia omia juttuja mulla ei oo mitä mies ei tietäis. Musta se tuntuu hyvältä.

Kehtaankohan mä kertoa, oikeastaan tää on ihan kamalaa:|
En ole tätä kertonut kenellekään!!

Vähän kyl tuntuu et sitä ei oikein voi kertoa täällä.
Joku vois tehdä jonkun ilmoituksen jonnekin. Tää jokseenkin täyttää ympäristörikoksen tunnusmerkit.

No, toivottavasti tää tieto nyt ei mene eteenpäin:|
Tai joku ala sättiä tän asian takia!

Multa pääs kerran paukku, ihan pieni, eikä haissu kovin pahalle. Ainakin tuntuu ettei mieheni huomannut mitään, tai sitten ei vaan kehdannut siitä puhua:xmas:

• Tykkää
Reactions: famipala

Yhteistyössä