K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mulla on kans työkenkinä olleet noin vuoden. Oikein hyvät ovat vieläkin.
Mielummin maksan aidosta merkistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Meidän kopiot ainakin hajos melkein heti, torilta mamma osti pojalle. Mutt en tie miten kestäviä ne aidot sitten ois :/
Miten ne hajosi?
Takaremmi irtosi melkein heti, ja on ne pohjatkin jo kovin kuluneet, että varmaan saa pian ne puhki... sai ne joulun alla ja koulus on ollut luokkakenkänä.
meidän mutsin crocseistaki hajos toisesta se remmi, ykskaks vaa oli menny poikki se "nasta" - eikä ollee kauaa ollu käytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja jukki:erinomaiset just sairaaloiden työkenkinä. (vaikka niitä muka ei saiskaan käyttää enää siellä 8|)
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mulla on kans työkenkinä olleet noin vuoden. Oikein hyvät ovat vieläkin.
nimenomaan se merkki maksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mulla on kans työkenkinä olleet noin vuoden. Oikein hyvät ovat vieläkin.
nimenomaan se merkki maksaa.
en mä mitenkään utelias ole, mut haluisin tietää et mitähän niissä aivan oikeissa crocseissa mahtaakaan lukea?????