Onko ne crocksit oikeasti hyvät jalassa? Mulla hankaa kaikki kengät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkokoipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakkokoipi

Vieras
ostin sandaalit ja tennarit ja molemmista on rakot jaloissa, on tosi ongelmallista löytää hyviä jalkineita. Hiostaako ne, ja onko aidoissa ja kopioissa jotain eroa?

mulla on kopiot ja ei oo hangannu mitään rakkoja.

riippuiskohan jalan rakenteesta että ei sovi siihen kopio monoon tai sitten kenkä on väärän kokonen jos hankaa? (meinaan että jos on leveän mallinen jalka ja se suuaukko on kapeahko mutta ei liian kapea niin siksi hankaa ennenkuin muotoutuu jalkaan )

jep mulla ne on ykköset;) raskausaikanakin oli aivan huiput kävellä.kaikki muut kengät oli huonot ja jalkoja särki,mutta crocsien avulla oli huippu kävellä ison mahanki kans! ihanan pehmeet:)

Aidoissa ja kopioissa on eroa. Mulla on molemmat ja kyllä niillä aidoilla on parempi tepastella. Työkenkinä olen niitä käyttänyt, siis aitoja, ja ei jalat väsy eikä hankaa mistään. Kopiot on paljon hiostavammat ja mullakin ne hankas jonkun verran.

Itse asiassa jossain oli juttua työkengistä ja siinä oli, että nämä crocsit ei tue jalkaa kunnolla ja tekevät jaloista väsyneemmät...eli seisomatyöläisen kannattaa varmaan ostaa jotkut toiset kengät.

niin ja eroista sen verran että itelläni on aidot ja kaverilla on kopiot niin huomaa niistä sen että mun paremman näköset,ei siis oo menny miksikään kun taas kaverin kopiot on risaantuneet. mut en sit tiiä,eiköhän kopsuuillaki kävele jonku aikaa ja kestävät varmaan=)

Itselläni on aidot työkenkinä ja olen tykännyt. Ja jos olen oikeassa, niin niiden pitäisi kait muotoutua jalan mukaan jalkaan sopiviksi. (korjatkaa, jos olen väärässä) Kevyet jalassa ja eivät ole liukkaat. helpot pestä.
Ainoana miinuksena olen huomannut sähköiskuja tulee enemmän nää kengät jalassa, mutta siitäkin ongelmasta pääsee kun pesee kengät.

Yhteistyössä