K
kyselijä:
Vieras
Tuntuu että jatkuvasti törmään tällä palstalla sanaan goretex-kengät
Piti oikein lähteä kysymään että mitä sellaiset maksaa ja myydäänkö niitä vaan ihan kenkäkaupoissa vai saako marketeista? Mulla nyt 1v tyttö eikä olla vielä monia kenkiä hankittu. Yhdet Naperon kengät on ollu hiekkalaatikkokäytössä ja kohta kärjistä puhki kun tyttö niillä konttailee, toivottavasti lähtee kohta kävelemään
Lisäksi kesällä on ollut sandaalit käytössä ja kauppamatkoilla Reebokin lenkkarit jotka saatiin lahjaksi. Niillä ei ole siis kävellyt, kun en ole varma onko hyvät edes siihen tarkoitukseen vai enemmänkin koriste-kengät.
Mutta siis syksyksi ja talveksi pitäisi kenkiä kai kohta alkaa hankkimaan. Katselin jo että ainakin Prismassa oli edullisia kumisaappaita, niistä tuskin kannattaa hirveästi maksaa. Oletteko ostaneet kumisaappaita sekä vuorettomat että vuorelliset? Mutta sitten juuri muita kenkiä pohdin. Eli onko nuo goretex-kengät parhaat? Minä kun en edes tiedä mitkä ne on, kun ei ole koskaan tarvinnut ostaa
Vai onko teillä ollut jotain muita kenkiä syksyllä/talvella kumisaappaiden ohella?
Mutta siis syksyksi ja talveksi pitäisi kenkiä kai kohta alkaa hankkimaan. Katselin jo että ainakin Prismassa oli edullisia kumisaappaita, niistä tuskin kannattaa hirveästi maksaa. Oletteko ostaneet kumisaappaita sekä vuorettomat että vuorelliset? Mutta sitten juuri muita kenkiä pohdin. Eli onko nuo goretex-kengät parhaat? Minä kun en edes tiedä mitkä ne on, kun ei ole koskaan tarvinnut ostaa