MITÄ EROA...Lassietec / Reimatec???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elmeri-meri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Reimatec ratsastaa vanhalla maineella. Esikoiselle 7 vuotta sitten ostettu puku on laadultaan aivan toista mitä nykyään, siksipä meillä on siirrytty ihan toisiin merkkeihin. Pienemmille aika pitkälle Lassien pukuja ja esikoiselle Jack Wolfskiniä ja Haltia.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lassien puvut on niin ruman värisiä, en ikinä laittais mitään niin kauheaa lapseni päälle.

Tätä mä aina jaksan ihmetellä.
Kun Lassien puvuissa tosiaan on mustaa, tummanruskeaa, beigeä, harmaata, turkoosia, valkoista, pinkkiä, vaaleanpunaista, limenvihreää, kirkkaansinistä, tummansinistä, vaaleansinistä, kirkkaanpunaista, viininpunaista, oranssia, ja oikeastaan ihan kaikkia mahdollisia värejä. Tismalleen samoja, mitä on muissakin haalareissa.
Niin että miten juuri Lassiet voi olla niin ruman värisiä? :snotty:

Aika moneen kauppaan otetaan myyntiin vain yhtä väriä tytöille ja samoin pojille, eikä muita värejä. Ittellä ei kyllä ole Lassienkaan haalariväreistä pahaa sanottavaa.

Oikeesti? :o
Mä olen käynyt ihan vaan Prismassa, Cittarissa ja Euromarketissa, ja niissä on ollut vaikka mitä värejä sekä tytöille että pojille.
Mutta kai ne vähiten suositut eli pojalle kirkkaansininen, tytölle kirkkaanpunainen, jää viimeiseksi rekkiin roikkumaan, ja suositummat värit kuten rusehtavat, harmaat, limet ja vaaleanpunaiset menee kuin kuumille kiville.

Meidän Prismassa on vain yhtä väriä ja samoin Anttilassa. :/ Muissa kaupoissa en ole edes käynyt.

^niin no ketjuhan oli lassietec vrt reimatec, kukaan ei ole maininnut lottan ja lassin ominaisuuksista mitään.

Meillä on tytöllä( nyt 1,7kk) ollut ensimmäinen välikausipuku lassietecin supratec viime vuonna, eikä mitään valittamista, tyttö konttausiässä tuolloin, eikä puvussa jäljen jälkeä, eli hyvin on kestänyt peuhaamisen. Talvipukuna oli myös lassietecin supratec haalari ja edelleen ei mitään moitteen sanaa. Nyt ostin tytöllä taas lassietecin supratec välikausihaalarin, pakko myöntaa että ihan kokeilu mielessä meinasin ostaa reimatecin haalarin, mutta urheiluliikkeessä reimatecin ominaisuuksia kysyessäni totesin että lassietecin supratecillä on samat ominaisuudet jätin reimantecin kauppaan. Mitäpä sitä maksamaan merkistä kun samat ominaisuudet löytyvät halvemmastakin puvusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lassien puvut on niin ruman värisiä, en ikinä laittais mitään niin kauheaa lapseni päälle.

Tätä mä aina jaksan ihmetellä.
Kun Lassien puvuissa tosiaan on mustaa, tummanruskeaa, beigeä, harmaata, turkoosia, valkoista, pinkkiä, vaaleanpunaista, limenvihreää, kirkkaansinistä, tummansinistä, vaaleansinistä, kirkkaanpunaista, viininpunaista, oranssia, ja oikeastaan ihan kaikkia mahdollisia värejä. Tismalleen samoja, mitä on muissakin haalareissa.
Niin että miten juuri Lassiet voi olla niin ruman värisiä? :snotty:

Aika moneen kauppaan otetaan myyntiin vain yhtä väriä tytöille ja samoin pojille, eikä muita värejä. Ittellä ei kyllä ole Lassienkaan haalariväreistä pahaa sanottavaa.

Oikeesti? :o
Mä olen käynyt ihan vaan Prismassa, Cittarissa ja Euromarketissa, ja niissä on ollut vaikka mitä värejä sekä tytöille että pojille.
Mutta kai ne vähiten suositut eli pojalle kirkkaansininen, tytölle kirkkaanpunainen, jää viimeiseksi rekkiin roikkumaan, ja suositummat värit kuten rusehtavat, harmaat, limet ja vaaleanpunaiset menee kuin kuumille kiville.

Meidän Prismassa on vain yhtä väriä ja samoin Anttilassa. :/ Muissa kaupoissa en ole edes käynyt.

Kes ei täälläkaan päin sisäänostajilla ole värisilmää, joten lassie on jäänyt ostamatta

Minä olen ihastunut nyt siihen Anttilan ruskea/oranssiin. Ehdottomasti parhaimman värinen haalari tällä hetkellä. Ennen ollut Remua, Reimatecia, Rasavilia ja Easytecia, mutta ei tuota Lassietecia. Mietin sitä uskallanko ostaa. En haluaisi nyt maksaa 100 euroa haalarista kun kotona on 2-osainen puku.

Yhteistyössä