Ikuisuuskysymys talvihaalareista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummitäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummitäti

Vieras
Lupasin ostaa kummipojalle talvihaalarin (mielellään siis uuden). Kertokaas nyt asiantuntijat, että mitä eroa on esim. ReimaTecillä verrattuna Lassien G-Tec -haalariin ? Siis muuta kun hinta :)
Kummipoika on siinä iässä, että ei vielä kunnolla kävele, joten mikä haalari kestää hyvin konttaamista ja maassa istumista ?
Entäs Jonathan ?
Auttakaa nyt kummitätiä :D Uuden haalarin osto on luultavasti ensi vuonna taas edessä, joten yli 100 euroa haalariin kuulostaa aikas huisalta...

Ostakaa nyt ne haalarit aleista, ens vuodeksi jo tammikuussa valmiiksi. Ja kaikki vesitiiviit on ok. Ite varmaankin ostaisin remun, on siedettävän hintainen mutta silti kehtaa antaa lahjaksi.

Kylläpä olet ihana kummitäti :)

Mä just mietin et onko meillä rahaa ostaa kummosiakaan lahjoa kummilapsille.Vaikko jos leipois heidän perheelle jotain.
Mä en ole ostanu koskaan yli 20? maksavaa lahjaa.koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Kylläpä olet ihana kummitäti :)

Mä just mietin et onko meillä rahaa ostaa kummosiakaan lahjoa kummilapsille.Vaikko jos leipois heidän perheelle jotain.
Mä en ole ostanu koskaan yli 20? maksavaa lahjaa.koskaan.

No, meillä on se tilanne, että itsellä on vain yksi lapsi ja miehen kanssa molemmat tienataan ihan hyvin. Kummipojan vanhemmilla taas on rahasta tiukkaa, joten minusta on kiva auttaa. Ja kun tuo haalariostos on kuitenkin aina melko arvokas.

Yhteistyössä