talvihaalareista.. taas

  • Viestiketjun aloittaja lassieta?
  • Ensimmäinen viesti
cukkis
nyt cittareissa on lassien haalarit 20?.....laasie tec on vähän enemmän ehkä kulututsta ja kosteutta kestävää?

mutta minusta tuo pelkkä lassien haalari vaikutti kovin ohkaselle...-20 aasteen pakaksilla...mutta varmasti jos vaan harrastaa kerropukeutumista niin on hyvä
 
niin ja nääin
lassietec 69e suurinpiirtein. Vahvempi alaosa on lassietecissä ja pitää kosteutta ja kestää siis kulutusta paremmin kuin tavan lassie. Tavan lassiessa ei pidä kosteutta ja huono alaosa. Meillä ollut tosi paljon lassieteciä ja olen tykännyt. hinta laatu suhde kohdallaan.
 
Meillä Lassien G-tec haalarit ja tois hyvät ja kestävät.
Viime vuonna käytössä olleet ovat ihan uudenveroiset.Ei mitään kulumaa näy (paitsi hieman hihan heijastimet kuluneet) vaikka niillä laskettiin surutta peppumäkeä hiekoitetulla jalkakäytävälläkin :D

Täksi talveksi hommasin siis samanmerkkiset.Anttilassa 79,90? Tarjoustalossa 49,95?
 
Meillä esikoinen täyttää kahdeksan ja oikeestaan kouluun lähtöön asti hänellä ja nyt vielä viskarilla niin olen aina käyttänyt Lassietec haalareita ja tyytyväinen olen ollut. Eihän sitä -20 asteen pakkasessa kovin kauaa ulkona olla ja jos ollaan niin villahaalaria alle.
 

Yhteistyössä