Mitä eroa on kopio crokseilla verrattuna aitoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wanha-Rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Meidän kopiot ainakin hajos melkein heti, torilta mamma osti pojalle. Mutt en tie miten kestäviä ne aidot sitten ois :/

Miten ne hajosi?

Takaremmi irtosi melkein heti, ja on ne pohjatkin jo kovin kuluneet, että varmaan saa pian ne puhki... sai ne joulun alla ja koulus on ollut luokkakenkänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasta kuultua:
Ainakin väri lähtee kopioista veke, siis kuluu pois se kaunein pinta.

:D :D -Kaunein pinta??
Kauheissa muovisissa puutarhakengissä!!?
Ikinä en lähtisi puutarhastani sellaiset lapikkaat jalassa yleisille paikoille. Ihmiset näyttävät niiltä järkyttäviltä puutarhatontuilta ne töppöset jaloissa. Kohta niitä joku pitää häissä ja hautajaisissakin!

Mutta kuka maksaa, tai no monikin kyllä, aidoista lähes 40-50?, muovikengistä. En ikimaailmassa maksaisi ainakaan minä, kopiot saa meidän tenaville kelvata ja on kelvannutkin aivan mainiosti, vaikka opettajan mukelot leuhkivatkin "aidoilla crokseillaan".

Eipä ne aidot sen kestävämpiä ollu. Työkamu osti aidot ja reilun viikon päästä oli hajalla... toki käytti työkenkinä mutta silti luulis aitojen kestävän vähän enemmän kun viikon tepsuttelut.

Mutta kuka maksaa, tai no monikin kyllä, aidoista lähes 40-50?, muovikengistä. En ikimaailmassa maksaisi ainakaan minä, kopiot saa meidän tenaville kelvata ja on kelvannutkin aivan mainiosti, vaikka opettajan mukelot leuhkivatkin "aidoilla crokseillaan".

Samaa mieltä, mä en ole myöskään valmis pulittamaan muovikengistä tommosta hintaa.
Toisella muksulla on aidot, kun sai kummiltaan lahjaksi, me muut pärjätään mainiosti kopioilla =)

Tämän ope perheen muksuilla on ihan vaan kopiot, niinkuin nyt myös vanhemmillakin =)

Meidän kopiot ainakin hajos melkein heti, torilta mamma osti pojalle. Mutt en tie miten kestäviä ne aidot sitten ois :/

Miten ne hajosi?

Takaremmi irtosi melkein heti, ja on ne pohjatkin jo kovin kuluneet, että varmaan saa pian ne puhki... sai ne joulun alla ja koulus on ollut luokkakenkänä.

meidän mutsin crocseistaki hajos toisesta se remmi, ykskaks vaa oli menny poikki se "nasta" - eikä ollee kauaa ollu käytössä.

Yhteistyössä