Mitä brassivahaus maksaa ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
missä sitä tehdään? Tavalliselle kosmetologilleko soitan, vai millä nimellä ne toimii? Ja onko se alapään kaikkien karvojen poisto siis nimeltään brasilialainen, vai joku muu? Ja ottaako ne karvat vain edestä, vai myös alta ja takaakin?

Brassilla saa kaikki pois tai osittain. Miten itse haluaa. Kaikki kosmetologit eivät tee sitä. Hinta on n.50?-70?.
Se on brasilialainen vahaus. Toinen tapa on sokerointi.

Mikset tee itse? Ei se niin vaikeaa ole.

Ja saahan niitä karvoja muotoiltua miten vaan, sanot tai näytät mitä haluat. Eikös tavallisessa brassivahauksessa jätetä eteen keskelle vähän karvatupsua.

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:

Ja saahan niitä karvoja muotoiltua miten vaan, sanot tai näytät mitä haluat. Eikös tavallisessa brassivahauksessa jätetä eteen keskelle vähän karvatupsua.

Jätetään tupsua jos asiakas haluaa.Mä otatin kaikki pois.

Hinnat vaihtelee paljonkin. Edullisimman olen teettäny 35 ja kallein lähes sata euroo.
Kerran yhessä kylpylässä oli tarjous bikinirajan-vahauksesta 19 ?. Sitten vaan pyysin ottamaan reippaasti kaikki pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Wanhatar:

Jätetään tupsua jos asiakas haluaa.Mä otatin kaikki pois.

Niin hinta on kuitenkin sama otaa kaikki tai jättää hieman.
Ensi kerran käydessäni hoitaja kysyi jätetäänkö hieman karvaa? Sovittiin sinne ihan alas häpykummun alaosaan pieni tupsu voi jäädä.
Mieheni mielestä se oli jotenkin hassun näköinen. Joten sen jälkeen olen aina pyytänyt kaikki pois. Käsittely on ollut aina sokerointi menetelmä, on hellävaraisempi. Hinta 60-70 paikkeilla.

En osaa tehdä itse, sattuu ja kutisee päivätolkulla jos ajan höylällä. Joten vahausta en uskalla tehdä. Haluisin mennä ammattilaiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja ttt:
Niin hinta on kuitenkin sama otaa kaikki tai jättää hieman.
Ensi kerran käydessäni hoitaja kysyi jätetäänkö hieman karvaa? Sovittiin sinne ihan alas häpykummun alaosaan pieni tupsu voi jäädä.
Mieheni mielestä se oli jotenkin hassun näköinen. Joten sen jälkeen olen aina pyytänyt kaikki pois. Käsittely on ollut aina sokerointi menetelmä, on hellävaraisempi. Hinta 60-70 paikkeilla.

Sokerointi itseasiassa koski enemmän koska siinä revittiin se aine pois. Brassi on kuumaa mutta kestän sen paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
hyvän ystäväni sanoin "have you got the pussy for it?" eli brasilialainen sopii hyvin harvalle. meni ot.. mut menköön.

Paas kuvaa kenelle se sopisi..millainen pussy pitäs olla.

:D loistava nikki :D mun suuri idoli.
mutta aiheeseen, henkilökohtainen mielipiteeni on että brasilialainen ei sovi kenellekään.

Olen nyt raskausaikana käynyt jo kahdesti vahauttamassa sääret ja alapään. Koska en muutenkaan tykkää karvoista, niin odotusaikanakin haluan ne pois. Useamman kerran käyneenä ei käsittely satu ollenkaan.

Yhteistyössä