Mitä astiasarjaa keräätte? *gallup*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuppi

Vieras
Meillä on Iittalan/ Arabian Teemaa arkiastioina, ja pyhäastioina Villeroy&Bochin New Wavea. Valkoisia molemmat.

Tykkään kovasti lasi- ja keramiikkaesineistä, ja olis kiva kuulla + googlailla, mitä astiastoja muilla on!

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
En mitään.

Meinasin vastata näin ensin minäkin.
Mutta mustavalkoiseen Paratiisi-sarjaan olen mieltynyt ja saattaisin sitä lisää kerätäkin. Samoin mustavalkoinen Siirtolapuutarha-sarja miellyttää silmääni. Mutta en halua kummastakaan koota koko astiasarjaa. Muutama yksittäinen kaunis esine riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Se Runo on kans kaunis, mut siinä on tosi ällöttävän tökeröt ne kahvikupit :(

Mulla on sama vika! Lautasista tykkään. Ja sitten siitä mustavalkoisesta versiosta, oliko se joku Talvitähti tms.? Sellaisen astiaston ostaisin, ilman kuppeja :D

Mä en ole ikinä tajunnut keräilyvimmoja. Eli kuulun siihen porukkaan, jolla on Ikean tusina harmaata ihan kaikkea. En koskaan kiinnitä kylässäkään huomiota astioihin.

Sukulaiset on yrittäneet ujuttaa meille Pentikiä joskus joitain, mutta mä en vain pysty kuvittelmaan, että laittaisin niin paljon rahaa puurokuppiin.

Teemaa on beigenä, oliivina ja turkoosina.. Sekä äidiltä saatuja valkoisia hänen vanhojaan. Haaveilen Runo-sarjan ruokalautasista, mutten raaski ostaa. Ja muumimukeja löytyy täältäkin! :D Joku 5-10 kpl, mut emmä varsinaisesti kerää niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
Valkoista Teemaa arkiastioina ja Villeroy & Bochin Old Luxemburgia juhla-astiastona. Kumpikaan ei ole vielä "valmis" mutta pikkuhiljaa, pikkuhiljaa :)

Tuo Old Luxemburg on Kaunis!!! Voi vaikka olla meidänkin juhla-astiasto ;)

Teema ja Lumi. Teemalta eli entiseltä Kilta-sarjalta syönyt koko ikäni, samoin Savonioita käyttänyt koko ikäni. Todella tylsää :). Ne vaan on niin astioiden ja ruokailuvälineiden arkkityypit, ei voi mitään.

Yhteistyössä