L
lhyi
Vieras
noi pentikin astiathan on kamalia vesiväreil joku 10vee piirtänyt kuvan joka on läntätty kippoon. Ainoastaan tuo anis ja vanilja näyttää sen verran laadukkailta että tuon 12e/kippo raaskii maksaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Ehdottomasti kaunein astiasarja on mielestäni Arabian musta/valkoinen Paratiisi. Harmi, että sitä ei enää saa.
Kaunis on myös värillinen Paratiisi.
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Mulla on aivan nimetön astiasto halpahallista, kauniin vaaleen omenan värinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Mulla on aivan nimetön astiasto halpahallista, kauniin vaaleen omenan värinen![]()
Onko pysynyt mielestäsi miten hyvänä käytössä? Onko tullut esim. hrmaita naarmuja tai pinttymiä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Mulla on aivan nimetön astiasto halpahallista, kauniin vaaleen omenan värinen![]()
Onko pysynyt mielestäsi miten hyvänä käytössä? Onko tullut esim. hrmaita naarmuja tai pinttymiä?
Kun sä tuota kovin kyselet. Olen huomannut, että kaikki kahvilautaset naarmuttuu ajan mittaan. Tietysti sellaset värilliset tai valkoisetkin, muuten maalaamattomat naarmuttuu vielä enemmän. Mutta kyllä vaikka ikean halpislautanen naarmuuntuu paljon enemmän kuin mitä vaikka Pentik, jossa lasitus pinnalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Mulla on aivan nimetön astiasto halpahallista, kauniin vaaleen omenan värinen![]()
Onko pysynyt mielestäsi miten hyvänä käytössä? Onko tullut esim. hrmaita naarmuja tai pinttymiä?
No niinpä onkin. Mä olin ymmärtänyt, että sitä ei enää valmisteta (että oli vain joku erä mikä tehtiin) ja en sen takia alkanut sitä keräämään, vaikka mieli olisi tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Ehdottomasti kaunein astiasarja on mielestäni Arabian musta/valkoinen Paratiisi. Harmi, että sitä ei enää saa.
Kaunis on myös värillinen Paratiisi.
Mitää? Eilen kävin Iittalan outletissa, ja siellä oli ihan takuulla mustavalkoista Paratiisia, kai?
lisäys: Iittalan nettipuodista löytyy, ellen sitten näe harhoja http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Categories/astiasarjat/paratiisi
On tuossa ainakin jotain mustavalkoista.
Alkuperäinen kirjoittaja sini:pentik vanilja se koko sarja on aivan mahtavasaatiin häälahjaks kaikki
sin