Kaunein astiasto/astiasarja jonka tiedät/haluat/omistat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimoosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mimoosa

Aktiivinen jäsen
15.06.2009
1 134
0
36
Meillä on käytössä sekalainen sarja Arabian Tupaa, Arcticaa ja sitten sitä yhtä kolmatta, valkoista "kulmikasta" sarjaa jota ei valmisteta enää.

Vähän himottaisi Pentikin Vanilja, mutta toisaalta Villeroy&Bochilla on myös mieluisia astiastoja, jotka käyävät kyllä kukkaron ja sydämen päälle hintansa tähden.

Onko mitään ehdotuksia? En kamalasti pidä esim. Iittalan Teema- enkä Arabian KoKo-astiastoista. Hakusessa olisi jokin sievä, mieluummin kuviollinen kuin yksivärinen astiasarja, jolta löytyy ensisijaisesti syviä ja matalia lautasia. Niitä tässä ensisijaisesti haluaisin.

Mutta kertokaa omat mielipiteenne parhaista/kauneimmista astiastoista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MillionDollarBaby:
Paljon on noita kauniita astiastoja mut tällä hetkellä haluaisin Satumetsä- astioita :) Taika-astioita on jo (tummansinisiä). Tykkään muuten ihan perus Teema-astioista ja esim. Bottna vai mikä lie...

Nää Satumetsä ja Taika olis myös minun mieleeni mutta kaapeissa ei ole yhtään tilaa, ja lisäksi ne isot mukit on meidän käyttöön liian suuria.

Omistan valkoista ja punaista teemaa sekä Pentikin Ainoa. Ainosta haluaisi jo luopua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MillionDollarBaby:
Paljon on noita kauniita astiastoja mut tällä hetkellä haluaisin Satumetsä- astioita :) Taika-astioita on jo (tummansinisiä). Tykkään muuten ihan perus Teema-astioista ja esim. Bottna vai mikä lie...

Nää Satumetsä ja Taika olis myös minun mieleeni mutta kaapeissa ei ole yhtään tilaa, ja lisäksi ne isot mukit on meidän käyttöön liian suuria.

Omistan valkoista ja punaista teemaa sekä Pentikin Ainoa. Ainosta haluaisi jo luopua.

Oi, oli googlattava tuo Aino-sarja, ja oli minun mielestäni kyllä oikein nätti!


Onko teillä pysyneet astiastot hyvinä käytössä, vai onko tullut harmaita naarmuja tai muuta? Ja mikä astiasto kyseessä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
Toikan Kastehelmi :heart:
Muuten voisin alkaa keräämään vaikka Bottnaa. Tai Taikaa. Tai Satumetsää. Tai sitten en, koska revin riemuni yleensä muualta kuin astioista :snotty:

meillä on vihreää kastehelmeä apilan kaveriksi ja se on match made in heaven!! :heart:
 
Mua aina välillä harmittaa, että ehdittiin hankkia valkoista Teemaa ennen kuin Arabian Lumi tuli markkinoille. Kun ei tui Teema edes hajoa millään, niin en raaski alkaa vaihtamaan astiastoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaatjuska:
Arabian Lumi, ollut käytössä kuusi vuotta ja edelleen tykkään kovasti.

Tuota Lumi-sarjaa katselinkin tänään vähän sillä silmällä, mutta pälliukko sanoi, että syvän lautasen reunoista ei saa tarpeeksi hyvin kiinni :headwall: Pitää kuulemma olla varmuus sitä, ettei keitto tule sormille, ja kaareva reuna ei tuo sitä varmuutta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MillionDollarBaby:
Paljon on noita kauniita astiastoja mut tällä hetkellä haluaisin Satumetsä- astioita :) Taika-astioita on jo (tummansinisiä). Tykkään muuten ihan perus Teema-astioista ja esim. Bottna vai mikä lie...

Nää Satumetsä ja Taika olis myös minun mieleeni mutta kaapeissa ei ole yhtään tilaa, ja lisäksi ne isot mukit on meidän käyttöön liian suuria.

Omistan valkoista ja punaista teemaa sekä Pentikin Ainoa. Ainosta haluaisi jo luopua.

Oi, oli googlattava tuo Aino-sarja, ja oli minun mielestäni kyllä oikein nätti!


Onko teillä pysyneet astiastot hyvinä käytössä, vai onko tullut harmaita naarmuja tai muuta? Ja mikä astiasto kyseessä?

Tuohon pentikin astiastoon on tullut. Arabian astiastoihinkin tulee naarmuja, mutta ne ei ole harmaita vaan astian värisiä, eli minulla valkoisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miw:
Mua aina välillä harmittaa, että ehdittiin hankkia valkoista Teemaa ennen kuin Arabian Lumi tuli markkinoille. Kun ei tui Teema edes hajoa millään, niin en raaski alkaa vaihtamaan astiastoa.

Mie sain Teeman lautasen rikki yks päivä kun kolautin sen tiskipöydän kulmaan konetta tyhjennettäessä :whistle: Mut meilt löytyy jo toi Lumi joten ihan turhaan seki rikkoutui :D
 

Yhteistyössä