Meillä on käytössä sekalainen sarja Arabian Tupaa, Arcticaa ja sitten sitä yhtä kolmatta, valkoista "kulmikasta" sarjaa jota ei valmisteta enää.
Vähän himottaisi Pentikin Vanilja, mutta toisaalta Villeroy&Bochilla on myös mieluisia astiastoja, jotka käyävät kyllä kukkaron ja sydämen päälle hintansa tähden.
Onko mitään ehdotuksia? En kamalasti pidä esim. Iittalan Teema- enkä Arabian KoKo-astiastoista. Hakusessa olisi jokin sievä, mieluummin kuviollinen kuin yksivärinen astiasarja, jolta löytyy ensisijaisesti syviä ja matalia lautasia. Niitä tässä ensisijaisesti haluaisin.
Mutta kertokaa omat mielipiteenne parhaista/kauneimmista astiastoista!
Vähän himottaisi Pentikin Vanilja, mutta toisaalta Villeroy&Bochilla on myös mieluisia astiastoja, jotka käyävät kyllä kukkaron ja sydämen päälle hintansa tähden.
Onko mitään ehdotuksia? En kamalasti pidä esim. Iittalan Teema- enkä Arabian KoKo-astiastoista. Hakusessa olisi jokin sievä, mieluummin kuviollinen kuin yksivärinen astiasarja, jolta löytyy ensisijaisesti syviä ja matalia lautasia. Niitä tässä ensisijaisesti haluaisin.
Mutta kertokaa omat mielipiteenne parhaista/kauneimmista astiastoista!