onko näkynyt missään kaupoissa vielä matalia muumilautasia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manna

Vieras
meillä on käytössä sellaisia ihan valkoisia lautasia ja olis kiva ostaa lapsille omat kuvalliset lautaset. Mistähän löytäisi? oletteko käyneet iittalan tehtaanmyymälöissä, olisko siellä?

en etsi noita lasten lautasia, vaan niitä teemalautaseen tehtyjä muumilautasia. Niitähän ei taideta enää valmistaa, niin onko vielä jossain kaupassa niitä näkynyt?

huutiksessa on se ikävä puoli, että lautasen hintaan tulee aina pakettimaksu lisää. Mä ostaisin ne lautaset käyttöön enkä vitriiniin, niin älytöntä maksaa 30e kpl. Ehkä mä ostan vaan jonkun muun väriset lautaset lapsille, kun tuossa teemasta löytyy värillisenäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja tiu:
kyllä mä niitä oon vielä jonkun aikaa sitten nähnyt ihan siellä missä niitä syviälautasia ja mukejakin on ollu.... eiks enää vai löydy?

Tänään katsoin prismassa eikä ollut. sen kummemmin en ole etsinyt, ajattelin ensin kysellä täältä vinkkejä. esim. tehtaanmyymälä olis tässä lähellä.

Täällä om sellanen pieni kauppa joka myy noita muumitastioita ja musta tuntuu et kun viimeksi siellä asioin niin siellä oli noita lautasiakin, kyllä niitä varmasti muistakin kaupoista vielä löytyy..

Yhteistyössä