Mitä antaa lahjaksi miehelle, jolla on jo kaikkea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ainakin oon pari kertaa antanu "seksilahjan", kokovartalohieronnalla alkava pitkäkestoinen "vain" miehen nautintoon keskittyvä sessio ja kyllä mies ottaa mieluummin sen kuin teatterikäynnin tai matsin, on siis itse sanonut että se on kaikkein paras lahja:D Toki hotelli/kylpylä käynti tulisi automaattisesti sisältämään myös tuon seksilahjan;)
mut meillä ei ole vielä juuri ollut mahkuja lähtee mihinkään yötä pois:)

Voin helliä miestä hieromalla olkapäitä ja selkää mutta seksi ei liity siihen mitenkään. Lahjasi kuulostaa rohkealta ja varmasti vahvasti seksuaaliset ihmiset olisivat mielissään.

Heh. Miehellä on muka kaikkea, mutta seksuaalisuus puuttuu. Mä en antais seksuaalisuuttani pois edes miljardista eurosta. Eli jos pystyis äijälle antamaan seksuaalisuutta, se olis mun lahja. Mut ei taida onnistua.

Tarttee kyl sanoo, että jos seksuaalisuutta ei olis, niin mihis naisia tarvittis? Noh, toki osa nättejä katella muussakin mielessä, mut silti...
Tiedätkö, että on olemassa erilaisia seksuaalisia suuntautumisia ja aseksuaalisuus on yksi suuntautuminen? Mies ei koe seksuaalista halua mutta on romanttinen.

Kiitos Echo, olet ihana. <3

"Tiedän luontoharrastajia jotka haltioituu vaikka teeren näkemisestä, ilman että tuuppaa samalla reissulla vaimoa.

Mitä ap:n avioliittoon tulee, niin uskon että heillä voi olla oikein lämmintä ja läheistä, ja seksitönkin avioliitto on avioliitto. Eikä se ole mikään kaverisuhde, en mä ainakaan miespuolisia kavereitani pussaa, mitä uskon ap:n tekevän miehelleen. (Tiedoksi, pussailu ei aina johda seksiin. Pussailu voi olla erillään seksistä, hellyyden muodossa)

Entisaikaan seksittömyyttä oli enemmänkin, vaikka viktoriaanisissa piireissä, tai ihan osalla suomalaisista. En ota kantaa siihen onko se mikään ihanne, mutta olisitko valmis mitätöimään ne entisajan avioliitot missä oli seksiä vain aniharvoin?"

Yhteistyössä