Mitä lahjaksi miehelle jolla on jo kaikkea..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sprite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sprite

Aktiivinen jäsen
18.08.2007
9 748
1
36
Enpä saanut hakua auki niin en sitten käyttänyt sitä.
Mutta asiaan.

Mitä ostaa joululahjaksi miehelle, jolla on jo lähes kaikkea?
Ei mitään tossuja, villasukkia, mukia, t-paitaa, parranajokonetta, tuoksua tai mitään semmosta perinteistä jokavuotista juttua.

Kun oon miettinyt jo vaikka kuinka kauan enkä keksi yhtään mitään.
Mies tykkää autoista, rokista, jääkiekosta, ruuasta ja metsästyksestä.. Semmonen perusmies jos voi sanoa. Mitä ihmettä mä sille keksin? Antakaa jotain vinkkejä?

Mun mies ilahtus paketista, jossa ois uikkarit, pyyhe ja uimalasit. Ehkä puteli jotain pesuainetta/rasvaa tms. vielä ja joitain uimalippuja, jos haluaa arvokkaamman paketin. Entäs lahjakortti?

Lätkämatsi on jotenkin niin tavallinen juttu. Konserttilipun iron maidenin keikalle olisin saanut hommattua mutta tajusin liian myöhään :( Se olis ollut todella mieluinen. Muita keikkoja ei oikein ole vielä tiedossa.

Viime jouluna annoin lahjakortin hierojalle kun selkä sillä jumittaa jonkin verran mutta ei viitis sitäkään uudestaan laittaa.. Auton pesut ja vahaukset ja semmoset saa firman piikkiin.
Metsästyskamoja just tälle syksylle hankki uusia niin ei taida niitäkään tarvita. Tää on niiiiin vaikeeta :(

Konserttilippuja kannatan minäkin.
Niitä Maidenin lippuja olisi yrittänyt saada mutta ei ollut rahaa silloin, enkä viitsinyt lainata mieheltä |O

Mies saa siis muutaman vanhemman Paasilinnan kirja, huutonetistä jne. niitä etsiskelen..

Yhteistyössä