Mitä antaa lahjaksi miehelle, jolla on jo kaikkea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies täyttää vuosia ensi kuussa ja haluan muistaa häntä, mutta miten lahjoa miestä jolla on suuri omaisuus. Jotain henkilökohtaista ja itsetehtyä voisi olla, mutta mitä? Seksi ei tule kysymykseen, joten älkää edes ehdottako!!

Mies täyttää vuosia ensi kuussa ja haluan muistaa häntä, mutta miten lahjoa miestä jolla on suuri omaisuus. Jotain henkilökohtaista ja itsetehtyä voisi olla, mutta mitä? Seksi ei tule kysymykseen, joten älkää edes ehdottako!!
Reissu johonkin teille kahdelle, esim.hotelliyö, kylpylä, patikointi Lapissa?
Liput johonkin teatteriin, otteluun tms?

Onko mies isäsi - vai miksi seksi ei tule kysymykseen?
Öö...eikös se ole itsestäänselvä ja ainakin muutaman kerran kuussa toteutuva asia puolisoiden välillä? Eihän se ole erityisenä päivänä annettava lahja. Sama kuin sanois miehelle "joo mä teen makaronilaatikkoa lahjaksi" - jota on muutoinkin usein.

Voisinhan mä sanoa miehelle sen synttärinä "no mä voin hakea postin ja laittaa saunan päälle." :D Mut tekisin niin muutoinkin.

Olemme molemmat aseksuaaleja, emme harrasta seksiä mutta hempeilemme kyllä.
Tehän ootte ihanan erilaisia, jopa kinkyjä!

(Odottakaa vain, kohta tulee m1eheltä huolestunutta jorinaa että teillä on suhde pielessä, terapiaan/ero tms.:sneaky:)

• Tykkää
Reactions: Aqela
Öö...eikös se ole itsestäänselvä ja ainakin muutaman kerran kuussa toteutuva asia puolisoiden välillä? Eihän se ole erityisenä päivänä annettava lahja. Sama kuin sanois miehelle "joo mä teen makaronilaatikkoa lahjaksi" - jota on muutoinkin usein.

Voisinhan mä sanoa miehelle sen synttärinä "no mä voin hakea postin ja laittaa saunan päälle." :D Mut tekisin niin muutoinkin.
Mä ainakin oon pari kertaa antanu "seksilahjan", kokovartalohieronnalla alkava pitkäkestoinen "vain" miehen nautintoon keskittyvä sessio ja kyllä mies ottaa mieluummin sen kuin teatterikäynnin tai matsin, on siis itse sanonut että se on kaikkein paras lahja:D Toki hotelli/kylpylä käynti tulisi automaattisesti sisältämään myös tuon seksilahjan;)
mut meillä ei ole vielä juuri ollut mahkuja lähtee mihinkään yötä pois:)

Mä ainakin oon pari kertaa antanu "seksilahjan", kokovartalohieronnalla alkava pitkäkestoinen "vain" miehen nautintoon keskittyvä sessio ja kyllä mies ottaa mieluummin sen kuin teatterikäynnin tai matsin, on siis itse sanonut että se on kaikkein paras lahja:D Toki hotelli/kylpylä käynti tulisi automaattisesti sisältämään myös tuon seksilahjan;)
mut meillä ei ole vielä juuri ollut mahkuja lähtee mihinkään yötä pois:)
joo mutta ap;n kaltaiset aseksuaalit tuskin moisista lahjoista välittäis.

Heh. Miehellä on muka kaikkea, mutta seksuaalisuus puuttuu. Mä en antais seksuaalisuuttani pois edes miljardista eurosta. Eli jos pystyis äijälle antamaan seksuaalisuutta, se olis mun lahja. Mut ei taida onnistua.

Tarttee kyl sanoo, että jos seksuaalisuutta ei olis, niin mihis naisia tarvittis? Noh, toki osa nättejä katella muussakin mielessä, mut silti...

Heh. Miehellä on muka kaikkea, mutta seksuaalisuus puuttuu. Mä en antais seksuaalisuuttani pois edes miljardista eurosta. Eli jos pystyis äijälle antamaan seksuaalisuutta, se olis mun lahja. Mut ei taida onnistua.

Tarttee kyl sanoo, että jos seksuaalisuutta ei olis, niin mihis naisia tarvittis? Noh, toki osa nättejä katella muussakin mielessä, mut silti...
Siihen mihin miehiäkin, eli lasten saantiin.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Reissu johonkin teille kahdelle, esim.hotelliyö, kylpylä, patikointi Lapissa?
Liput johonkin teatteriin, otteluun tms?

Tämä kommenttisi saa minut surulliseksi - sinun puolestasi. Jäät paitsi elämän parhammista hetkistä, mutta et selvästikään voi asialle mitään. Seksi on sinulle tylsää pakkopullaa, makaronilaatikkoa. Meille muille se voi olla usein myös juhla-ateria, parasta pihviä tai hummeria. Päätin poiketa tavoistani ja vakaumuksestani - aion rukoilla kohta nukkumaan käydessäni - rukoilen sinulle hehkuvaa libidoa (tämä ei ole vitsi tai piikittelyä).

Ehdotuksesi (hotelliyö, kylpylä, patikointi) ovat paljon enemmän makaronilaatikkoa kuin seksi. Kotona voi käydä kävelyllä joka päivä - miksi se olisi lahja. Hotellissa nukkuminen voi olla lahja - jos se mahdollistaa seksin silloin kun lapset kotona rajoittavat. Mutta vieraassa sängyssä nukkuminen ei ole itseisarvo :sneaky:

Tehän ootte ihanan erilaisia, jopa kinkyjä!

(Odottakaa vain, kohta tulee m1eheltä huolestunutta jorinaa että teillä on suhde pielessä, terapiaan/ero tms.:sneaky:)

Jos joku tosissaan tai provona (mitä tämänkin ketjun aloitus todennäköisesti on ellei kyse ole kaappihomon kulissiliitosta) kertoisi, että hänellä ja kumppanilla on kosketukseton tai puhumaton parisuhde, ihailisitko ihanaa erilaisuutta?

ihanan kinkyä :love: - ei sanaakaan koskaan!
suhdesoppa02_seura.jpg

Tämä kommenttisi saa minut surulliseksi - sinun puolestasi. Jäät paitsi elämän parhammista hetkistä, mutta et selvästikään voi asialle mitään. Seksi on sinulle tylsää pakkopullaa, makaronilaatikkoa. Meille muille se voi olla usein myös juhla-ateria, parasta pihviä tai hummeria. Päätin poiketa tavoistani ja vakaumuksestani - aion rukoilla kohta nukkumaan käydessäni - rukoilen sinulle hehkuvaa libidoa (tämä ei ole vitsi tai piikittelyä).

Ehdotuksesi (hotelliyö, kylpylä, patikointi) ovat paljon enemmän makaronilaatikkoa kuin seksi. Kotona voi käydä kävelyllä joka päivä - miksi se olisi lahja. Hotellissa nukkuminen voi olla lahja - jos se mahdollistaa seksin silloin kun lapset kotona rajoittavat. Mutta vieraassa sängyssä nukkuminen ei ole itseisarvo :sneaky:

Jos joku tosissaan tai provona (mitä tämänkin ketjun aloitus todennäköisesti on ellei kyse ole kaappihomon kulissiliitosta) kertoisi, että hänellä ja kumppanilla on kosketukseton tai puhumaton parisuhde, ihailisitko ihanaa erilaisuutta?

ihanan kinkyä :love: - ei sanaakaan koskaan!
suhdesoppa02_seura.jpg
Oot sä kyllä ihmeellinen. Sekään ei sulle kelpaa kun sanon että seksi on tavallinen ja yleinen asia parisuhteessa. (n)

Patikoimisella tarkoitin patikointia vaikka Lapissa (tai joku kansallispuisto tms), mä en ainakaan joka kuukausi ja vuosikaan sinne pääse.

Hotelleissa ei suurin osa miehistäkään joka viikko ja kuukausi majoitu, reissutyötä tekeville se olisi melkein työkeikka. Kylpyläkään ei ole ihan jokaviikkoista kauraa.

Mut sulle näköjään kaiken lahjan tai virkistäytymisen pitää jotenkin liittyä seksiin. o_O Voitko kuvitella, ap:n mies saattaa olla iloinen vaikka kansallispuistossa käppäilystä - vaikkei olisi seksiä? Tiedän luontoharrastajia jotka haltioituu vaikka teeren näkemisestä, ilman että tuuppaa samalla reissulla vaimoa.

Mitä ap:n avioliittoon tulee, niin uskon että heillä voi olla oikein lämmintä ja läheistä, ja seksitönkin avioliitto on avioliitto. Eikä se ole mikään kaverisuhde, en mä ainakaan miespuolisia kavereitani pussaa, mitä uskon ap:n tekevän miehelleen. (Tiedoksi, pussailu ei aina johda seksiin. Pussailu voi olla erillään seksistä, hellyyden muodossa)

Entisaikaan seksittömyyttä oli enemmänkin, vaikka viktoriaanisissa piireissä, tai ihan osalla suomalaisista. En ota kantaa siihen onko se mikään ihanne, mutta olisitko valmis mitätöimään ne entisajan avioliitot missä oli seksiä vain aniharvoin?

Viimeksi muokattu:
Miten olisi ihana hedelmäkori ja siihen mukaan pieni alkoholiton skumppapullo? Ja jos oikein haluaa törsätä, niin siihen lahjaanhan voi yhdistää sen klassisen lahjaehdotuksen mitä näillä foorumeilla aina viljellään: hotelliyöpyminen oman akan kanssa.

:LOL:

En ole ikinä ymmärtänyt, millä helvetin käsittämättömällä ja sumealla logiikalla naiset tulevat kyselemään naisvaltaiselta nettifoorumilta, mitä miehelle kannattaa hommata lahjaksi. Mutta enpä toisaalta ymmärrä monia muitakaan naisten perseilyjä.

Siihen lasten saamiseenkin tarvitaan yleensä vielä seksiä. Jos seksiä vältteleville tajottaisiin yhteiskunnan varoista koeputkihedelmöitystä, olisi se verovarojen väärinkäytön huippu.
niin yleensä, mutta ei aina...mutta koeputkihedelmöityksessäkin tarvitaan mieheltä jotain.

Yhteistyössä