Mitä ajatuksia teissä herättää, jos jollain on vain muutama kymmen Facebook-kaveria,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mörköpörkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään. Kaikki eivät edes ole fb:ssa.

Mulla on jonkin verran kavereita mut jos oisin aktiivinen niin niitä ois kevyesti tuplasti lisää.
En vaan jaksa lähetellä mitään pyyntöjä kun en juuri muutenkaan käy siellä.

Että henkilö ei ole fanaattinen facebookin käyttäjä. Mulla on montakin sellaista kaveria, että eivät koskaan päivitä statustaan eivätkä lue muiden päivityksiä. Kavereina vain ne, jotka on heitä pyytäneet, itse eivät ole pyytäneet ketään.

[QUOTE="Rouva";22013200]Että henkilö ei ole fanaattinen facebookin käyttäjä. Mulla on montakin sellaista kaveria, että eivät koskaan päivitä statustaan eivätkä lue muiden päivityksiä. Kavereina vain ne, jotka on heitä pyytäneet, itse eivät ole pyytäneet ketään.[/QUOTE]

No mut jos kyse on ihmisestä, joka on itse näitä kavereita pyydellyt?

Mulla tuli vaan sellainen olo, että ei todellakaan tehnyt mieli hyväksyä kaveripyyntöä palstalaiselta, joka oli mut kuvan perusteella tunnistanut ja jonka pieni kaverilista koostui lähinnä toisista plussalaisista. Tulee sellainen olo, et se on siellä vaan urkkiakseen palstalaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköpörkö;22013213:
No mut jos kyse on ihmisestä, joka on itse näitä kavereita pyydellyt?

Mulla tuli vaan sellainen olo, että ei todellakaan tehnyt mieli hyväksyä kaveripyyntöä palstalaiselta, joka oli mut kuvan perusteella tunnistanut ja jonka pieni kaverilista koostui lähinnä toisista plussalaisista. Tulee sellainen olo, et se on siellä vaan urkkiakseen palstalaisia.

Eihän sitä pyyntöä oo pakko hyväksyä. Varsinkaan jos ei tunne pyytäjää kunnolla. Ja voihan semmosetkin "urkkia" palstalaisia, joilla on satoja kavereita?

Itse en pahemmin naamakirjasta perusta mutta painostuksen alaisena profiilin loin, tietty kaikki mahdolliset estot päällä. Naamakirjani kaverit on oikeasti kavereita, tyrmäsin mieheni serkunkin, kun en omasta mielestäni ole todellakaan hänen kaveri. Tosi harvoin tulee käytyä naamakirjassa, kun tykkään mielummin soittaa ja kysyä kuulumisia tai joskus jopa käydä kylässä :)

No ei mitään. Tyyppi haluaa kavereiksi vain ihmiset jotka on OIKEASTI kavereita ja muutama pelikaveri jotka ei edes näe seinää....? Itse tällainen myös. Kavereinani on vain ne joiden kanssa olen nykyäänkin tekemisissä jatkuvasti. Plus pelikavereita, jopa plussalta.

Ei mitään. Ite en edes ole siellä ja jos olisin niin en varmaan hyväksyisi kavereiksi kuin ne kymmenen joiden kanssa olen oikeastikin tekemisissä. En jotain Sirpaa joka oli samalla luokalla joskus kymmenen vuotta sitten ja jonka kanssa ehkä tuli pari sanaa vaihdettua joskus fossiilien aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköpörkö;22013327:
Ei sillä näyttänyt mitään pelejä olevan. Kai sit pitäs vaan kysyä, että miksi sä mua pyydät kaveriksi, kun me ei edes tunneta oikeasti.

no mut eihän ne kaikki es siellä näy..ellei ny seinälle julkase..
no kysäset että tunnetaanko jostain?Muakin on välillä kyselly tuntemattomat ja oon sit kysyny et tunnetaanko..ja sit vastaa tunteeko vai ei vai haluaako tutustua :)

Yhteistyössä