M
Mörköpörkö
Vieras
ja niistä reilusti yli puolet etäisiä tuttuja, esimerkiksi täältä palstalaisia joita ei ole tavannutkaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköpörkö;22013213:No mut jos kyse on ihmisestä, joka on itse näitä kavereita pyydellyt?
Mulla tuli vaan sellainen olo, että ei todellakaan tehnyt mieli hyväksyä kaveripyyntöä palstalaiselta, joka oli mut kuvan perusteella tunnistanut ja jonka pieni kaverilista koostui lähinnä toisista plussalaisista. Tulee sellainen olo, et se on siellä vaan urkkiakseen palstalaisia.
En mitään.
Sen sijaan, jos jollakulla on useita satoja naamakirjakavereita, se ehkä kummeksuttaa joskus.
no mikäs siinä nyt niin kummaa on?
Alkuperäinen kirjoittaja eläin;22013255:Samaa mieltä. Luulin olevani ihastunut yhteen tyyppiin, mutta kun sillä oli 500 naamiskaveria, ihastus lopahti heti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköpörkö;22013273:Musta se on vaan kummaa, että jos niitä kavereita pitää siellä vähän, niin miksi haalia sinne jotain ihan puolituttuja? Mäkään en tunne tätä ihmistä, musta me ei palstallakaan juuri keskustella.
jaa miks?
En mitään.
Sen sijaan, jos jollakulla on useita satoja naamakirjakavereita, se ehkä kummeksuttaa joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja eläin;22013295:Se tuntui... oudolta, liian monelta ihmiseltä "tunnettavaksi". Ja suoraan sanottuna nyt kun mietin, syynä oli varmaan myös oma huono itsetunto: tunsin, etten ole "mitään" niiden satojen joukossa. Apua, huokaus, mua!
Jos ne on pelikavereita?
hassu=)Voihan niitä kavereita olla tai sit tosiaan vaan pelikavereita
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköpörkö;22013327:Ei sillä näyttänyt mitään pelejä olevan. Kai sit pitäs vaan kysyä, että miksi sä mua pyydät kaveriksi, kun me ei edes tunneta oikeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja eläin;22013339:YeshJa hieno homma: nyt kun aloin miettiä tyyppiä, ihastuin siihen uudestaan! Eigo naamikseen
![]()