mitä ajattelisit tällaisesta miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tytteli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tytteli";28396296]Mutta tuntuu että mies ei ole minulle sama ihminen kun on ollut eksälleen. Sanoo että haluaa oikeasti muuttua ja siksi kertoi syytteistä suoraan.[/QUOTE]

Miksi sitten edes mietit, onko syytökset totta vai ei? Miksi hän haluaisi muuttua, jos ei ole tehnyt mitään? Vai haluaa muuttua syytösten mukaiseksi :) Provohan tämä on, mutta jos nyt leikitään ettei ole, niin vain idiootti jäisi katsomaan, muuttuuko mies.

[QUOTE="tytteli";28395388]Lapsi ei ole toivottu. Eikös silloin ole ihan luonnollista ettei mieheni tämän kanssa tekemisissä halua olla..[/QUOTE]

Voi mies-parkaa, ex varmaan huumasi sen ja käytti siemenlinkona päästäkseen taas yhden lisälapsen yksinhuoltajaksi.
(kyllä tämä oli sarkasmia, herää hyvä ihminen, juokse ja lujaa)

[QUOTE="tytteli";28396016]Että mies on tehnyt jotain? Vasta häntä syytetään. Olen tuntenut hänet vähän yli 2kk ja hän on ollut pelkästään hyvä minulle.[/QUOTE]

Jep jep, sittenkö se ei enää ole hyvä, kun parantelet hänen rakkaudella sinulle antamia mustelmia ja huomaat saaneesi häneltä sp-taudin, vaikkapa herpeksen, josta pääset "nauttimaan" koko loppuelämäsi.

[QUOTE="tytteli";28396314]Mikä juttu tää on että sillon ku asia muuttuu vaikeaks se on muka provo?[/QUOTE]

Toi jatkuva veden myllyyn heittäminen sen tekee. Ensin oli lapsi ja ehkä väkivalta edellisessä parisuhteessa. Sitten meni luottotiedot, tuli oikeudenkäynnit pahoinpitely- ja raiskaussyytteineen. Ja tunteneetkin olette huimat 2kk. Kukaan ei ole niin tyhmä, että kuvittelisi noilla tiedoilla saavansa muuta ohjetta kuin että juokse karkuun eli ei olisi tehnyt tätä aloitusta ellei olisi juttua keksinyt.

Oletko ap nyt ihan tosissasi? Etkö oikeesti huomaa edes omista kirjoituksistasi mitkä kaikki on vialla? Hyvä ihminen, käytä nyt järkeäsi ja lopeta tuo heti alkuunsa! Ja 2kk ei todellakaan ole mikään aika, missä oppisit tuntemaan ihmisen oikeasti. Äläkä nyt liikoja pilvilinnoja rakentele sen suhteen, että juuri sinä olisit se ihminen, joka saa miehen lopettamaan väkivallan käytön.

[QUOTE="tytteli";28396428]Ei ole ennen eksäänsä ollut väkivaltainen eikä koe aggressiota muita kuin häntä kohtaan. Uskoo ettei ikinä tulisi syytä miksi löisi muita.[/QUOTE]

Hänhän on 23 ja ollut eksän kanssa 6 vuotta eli ollut koko aikuisikänsä väkivaltainen.

[QUOTE="tytteli";28396428]Ei ole ennen eksäänsä ollut väkivaltainen eikä koe aggressiota muita kuin häntä kohtaan. Uskoo ettei ikinä tulisi syytä miksi löisi muita.[/QUOTE]

Jaa, onko ne oikeusjutut tulossa ihan vain eksää koskien vai väittääkö joku muukin ilkeästi, että tämä ihana ihana mies olisi heidät hakannut? Yritä nyt pitää provosi kasassa.

Mies sanoo että ex ärsytti häntä hulluuden partaalle ja hän ei vaan pystynyt enää hillitä itseään. Ei kuulemma ole ketöön muuta kohtaan tullut vastaavia vihan tunteita.

[QUOTE="tytteli";28396016]Että mies on tehnyt jotain? Vasta häntä syytetään. Olen tuntenut hänet vähän yli 2kk ja hän on ollut pelkästään hyvä minulle.[/QUOTE]

Kiasus! Meinaatko että kaikkia niitä naisia joita hakataan, on hakattu suhteen alusta asti? Järki käteen nyt ja unohda se "mies".

Ja kyllä - syyksi välttää tuollaista henkilöä riittää taatusti pelkästään se, että hän on hakannut exäänsä. Miksi ihmeessä pitäisi antaa sen hakata vielä itseä jotta uskoisi hänen olevan väkivaltainen?

Älä ihan totta ole idiootti, kyllä maailmassa nuorelle naiselle miehiä riittää ja paljon PALJON parempia kaikin puolin! Vaadi nyt vähän edes tasoa itsellesi, jos et itse ajattele olevasi sen arvoinen niin kuka ajattelee? Noin nuorena ehtii vielä miettiä ja hakea eikä ole mitään hengenhätää sitoutua ensimmäiseen vastaantulijaan joka lepertelee kauniisti.. -.-

taas palstafemakot vaahtoa,on se nyt saatana että mies ei saa naistaa kouluttaa,muutama vuosikymmen sitten iha normaalia.nyt näitä naisten oikeuksi ei vittu ollaan menty metsää ja pahasti!

Yhteistyössä