Mitä mieltä olette tällaisesta miehestä? Pitkä kirjoitus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No onhan se kamalaa kun se vie suhteelta kaiken pohjan pois! Miten voi luottaa mieheen joka lupaa ettei enää uhkaile mutta taas uhkailee´uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen? Väleissä tolkuttaa että rakastaa äärettömästi. Ihan sairasta hommaa, ikinä en enää samaan alistuisi! Olen sen kokenut. Et mietipä kyssäri vielä.

Mulla oli nuorena tuollainen tilanne. Mies uhkasi neljä kertaa erolla, ei suinkaan noin usein mutta kuitenkin. Minä myös pillitin ja pyysin anteeksi ja olin pahoillani. Viidennellä kerralla sanoin että sopii hyvin, olenkin jo tosi kyllästynyt tähän veivaamiseen ja olen tullut samaan tulokseen ettei enää kannata jatkaa.
Ja kas kummaa.... mies alkoi itkemään että rakastaa minua ja ettei halua menettää minua. Tyhmä jatkoin sitten, mutta enää ei mies uhkaillut sen koommin. Ero tuli sitten muista syistä.

Kiitos vain kovasti kommenteista, lähinnä etsinkin juuri ulkopuolisen mielipidettä kun oma pää ei asian kanssa tunnu toimivan. On tämä kamala tilanne :( En olisi uskonut että omalle kohdalle ikinä sattuu tällaista. On tosi vaikea luopua kun suhteessa on niin monia hyviäkin asioita mutta jotenkin tiedostan että tämä ei ole normaalia. :(

Ja olisi ihana ottaa noin ronski ote "että sehän sopii, terve vaan," varsinkin kun mies pystyy uhkaamaan erolla noin kepeästi mutta jotenkin ei itse ole sen luonteinen että leikkisin noin vakavilla asioilla. Ja sattuu kun ei haluaisi rakkaasta ihmisestä erota ja on samalla, kymmenienkin erouhkausten jälkeen sokissa että miten tuo voi sanoa noin ja miten se voi manipuloida noin ja kuvitella että tämä suhde on joku peli.

miksi täällä aina on ratkaisu ero.Olen itse samanlainen kuin miehes. Myönnän mulla ja varmaa myöskin sun miehellä on ongelma, mut asioille voi tehdä paljon muutakin kuin vaan luovuttaa ja erota. Ootko kysynyt mieheltäs miksi uhkailee, ja mitä sillä saavuttaa? Oletan siis ettei miehesi oikeasti halua erota.

Yhteistyössä