Mitä ajattelisit? Miehen ex soitti miehelle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 2,5 vee ja mentiin keväällä naimisiin. Miehellä on ex jonka kanssa ei ole ollut missään yhteyksissä pitkään aikaan, jos ei lasketa kertaa kun tapasivat sattumalta miehen työpaikalla joskus toukokuussa, muutaman sana vaihtoivat...
joka tapauksessa nyt tämä ex soitti ja pyysi miestäni tulemaan apuun irroittamaan lamppuja katosta kun hän muuttaa... SIIS HÄ? eikö hänellä muka ole ketään muuta kelle soittaa (isää, veljeä, siskon miestä, työkavereita, ralliporukoita yms.) ketä pyytää apuun???
Minulle ei tulisi mielenkään soittaa ex miestä johon en ole ollut yhteydessä pitkään aikaan "irroittamaan lamppuja katosta", sen verran osaa jokainen nainenkin itse tehdä!!!

Mitä itse ajattelisitte tästä? Onko tässä mielestänne jotain muuta takana?

Lisään vielä, että luotan mieheeni täysin, mutta mietin vaan että mitähän tällaisen naisen päässä voi liikkua?

no mitä välii vaikka se muija yrittäis iskeä sun ukkos. ja voihan se olla että se oikeesti vaan tarvii apua ja jutella hetken tai jotain. turhaa vetää herneet asiasta. eri asia sitten jos sun mies menee sinne auttamaan. se olis ehkä pikkasen outoo. :|

Mä voisin soittaa exän apuun sen kummempia miettimättä :snotty: Oli itse asiassa täällä eilenkin illalla mun seurana kaiken varalta, jos jotain sattuisi.

Meidän suhde on niin ohi kuin olla ja voi, mutta ystäviä ollaan edelleen. Toisaalta, hän ei olekaan naimisissa, uusi tyttöystävä on...mutta mulla ei ainakaan mitään taka-ajatuksia olisi, tottunut kai vaan siihen että aina voi edes kysyä apuun. Tulee jos tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
no mitä välii vaikka se muija yrittäis iskeä sun ukkos. ja voihan se olla että se oikeesti vaan tarvii apua ja jutella hetken tai jotain. turhaa vetää herneet asiasta. eri asia sitten jos sun mies menee sinne auttamaan. se olis ehkä pikkasen outoo. :|

No, mies on sellainen kiltti ja viaton luonne, eikä osaa sanoa ei joten oli luvannut mennä paikalle... kun sitten kertoi minulle niin lupasi peruuttaa menon jos minä haluan. Ei mitään kiukuttelua puolin eikä toisin.

Kuin vaikeeta voi oikeesti olla joku lamppujen irrottaminen?
Eiks akat nykyään osaa tehdä muka mitään itse? :o

Kokemuksesta voin kertoa että irrotus sujuu kyllä ja helposti melkeinpä keneltä vaan. Kiinnittäminen onnistuu kans vaikka siinä kädet saattaa väsyäkin. ;)

Mun näkökulmasta se ex vois siis jättää menemättä. Hittoako ne lamput sille enää edes kuuluu.

Äh, mä vaan inhoan tollasta avuttomuus sontaa ja exän hyppyyttämistä yms. |O

Olen kyllä sitä mieltä, että kyllä siinä jotain takana on.
Ensinäkin kyllä ne laput saa itsekkin alas jos on pakko ja ihan varmasti jokaiselta löytyy joku muukin kuin ex irroittelemaan niitä jos itse on niin avuton...

Minuakin inhottaa naisten ns. avuttomuus ja ex:n hyppyyttäminen... TÖRKEETÄ!!!

Hakee aivan varmasti jotain muuta.

noh. en soittais exää vaan jonku miespuolisen kaverin. tai kaverin miehen tai sukulaismiehen. jos ei oma mies ois saapuvilla.

ja ei, mie en ainakaan osaa irrottaa lamppuja katosta. enkä ees ylety. tikkaillakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitäs jos ovat kuitenkin nähneet useammin kuin tiedät? ja siksi hän pyytää?

Ei ole nähneet, mies kertoo aina, ei ole mitään syytä miksi ei kertoisi, ei meillä riidellä tällaisista asioista kun luottamusta on molemmin puolin. Ihmetteli vähän itsekkin sitä miksi tuo soitti....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitäs jos ovat kuitenkin nähneet useammin kuin tiedät? ja siksi hän pyytää?

Ei ole nähneet, mies kertoo aina, ei ole mitään syytä miksi ei kertoisi, ei meillä riidellä tällaisista asioista kun luottamusta on molemmin puolin. Ihmetteli vähän itsekkin sitä miksi tuo soitti....

eli menkääs yhdessä sitten lamppuja irrottelemaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Jos meette yhessä exän lamppuja irrottamaan? Työhän ootte naimisissa, joten eihän siun läsnäolon pitäs mitään haitata...

ei kyllä yhtään huvita mennä sitä miehen ex:ää katsomaan, jos menee mies niin en kyllä varmasti lähde mukaan...

Kun oikeasti ei ole mitään vaaraa että mies pettäsi, ei helkutti se muija on mua 20 v vanhempi ja oikeesti vaikka en minäkään missi ole mutta kuitenkin....

Jos meette yhessä exän lamppuja irrottamaan? Työhän ootte naimisissa, joten eihän siun läsnäolon pitäs mitään haitata...

ei kyllä yhtään huvita mennä sitä miehen ex:ää katsomaan, jos menee mies niin en kyllä varmasti lähde mukaan...

Kun oikeasti ei ole mitään vaaraa että mies pettäsi, ei helkutti se muija on mua 20 v vanhempi ja oikeesti vaikka en minäkään missi ole mutta kuitenkin....
niin sillä ex:ällä ikää n.50 ja mä olen 29.

mä en kyllä kestäis semmoista ukkoa joka ei viitsis exälleen sanoa ei. jos ei missään tekemisissä ole olleet, niin ei sitä nyt ilman taka-ajatuksia mitään lampunirrotushommaa pyydetä tekemään. itse menisin mukaan, ihan piruuttanikin.
tiedoksi, että jos vanha suola alkaa janottamaan, niin ei siinä ikää katsota.

niin sillä ex:ällä ikää n.50 ja mä olen 29.

Noo ikä on siinä asiassa sivuseikka, tiedät sen kyllä itsekin. ;)

Viimeksi kun äitini muutti, hän pyysi isääni laittamaan lamput kattoon. Erosivat 25 vuotta sitten, isäni on ollut naimisissa toisen kanssa vuodesta 1993... Enkä näe tässä mitään kummallista.

Alkuperäinen kirjoittaja outoko?:
Viimeksi kun äitini muutti, hän pyysi isääni laittamaan lamput kattoon. Erosivat 25 vuotta sitten, isäni on ollut naimisissa toisen kanssa vuodesta 1993... Enkä näe tässä mitään kummallista.

Vähän samaan tapaan se on mennyt munkin porukoilla =) Itseasiassa isän uus vaimo oli kans auttamassa, laittoi verhot ikkunoihin :xmas:

Yhteistyössä