Mitä ajattelet minusta / mitä on jäänyt mieleen?

Saako vielä sen verran jankata, että tivaan tuota negatiivista suhtautumista asioihin? Osaatko antaa esimerkkiä?
Mielestäni olen ainakin irl ihmisistä siitä positiivisemmasta päästä, toki oma tulkinta/palstatyyli saattaa poiketa totisesta paljokin.

Liittyy oikeastaan kiroiluun/äyskimiseen/sadatteluun. Se antaa aggressiivisen ja negan mielikuvan.

Tuo on erittäin huono tapani, josta pyrin eroon. Se tosiaan kirjoitettuna antaa varmasti vähän erilaisen mielikuvan kuin on tarkoitus.

Joo, jotenkin jos pikaistuksissa suusta lipsahtaa ärräpää, niin se jotenkin menee, mutta että vaivautuu kirjoittamaan perkeleet, niin se on jotenkin ikävää. Jopa junttia.

• Tykkää
Reactions: rops
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129060:
Joo, jotenkin jos pikaistuksissa suusta lipsahtaa ärräpää, niin se jotenkin menee, mutta että vaivautuu kirjoittamaan perkeleet, niin se on jotenkin ikävää. Jopa junttia.

Pahoittelen. Tuo kiroilu on huono tapa ja siitä pitää mun oikeasti päästä eroon.
Ja lievän junttiuden kyllä tunnustan itsessäni, mutta se ei varsinaisesti liity tähän kiroiluun omassa päässäni. :D

Lukematta ketjua muistelen ulkomuistista, sori jos sekoitan joitain asioita:

- olet mukana kunnallispolitiikassa
- naimisissa vaimon kanssa yli 15 vuotta
- teillä itse rakennettu omakotitalo ja monta autoa
- tykkäät autoilusta ja ajat usein ylinopeutta
- pari lasta on, yksi tulossa
- sinulla on "kiitos 1939..." -paita ja suomileijonakoru sekä muita juntin tuntomerkkejä
- olet kepulainen

[QUOTE="vieras";27129096]Lukematta ketjua muistelen ulkomuistista, sori jos sekoitan joitain asioita:

- olet mukana kunnallispolitiikassa
- naimisissa vaimon kanssa yli 15 vuotta
- teillä itse rakennettu omakotitalo ja monta autoa
- tykkäät autoilusta ja ajat usein ylinopeutta
- pari lasta on, yksi tulossa
- sinulla on "kiitos 1939..." -paita ja suomileijonakoru sekä muita juntin tuntomerkkejä
- olet kepulainen[/QUOTE]

Oikein kaikki paitsi naimisissa ollaan oltu vasta vajaa vuoden, mutta yhdessä 18 vuotta ja talo on itse peruskorjattu, ei rakennettu.
Ja valitettavasti se yksi lapsi ei ole enää tulossa. :( Mutta elämä jatkuu!

[QUOTE="vieras";27129123]Tuo oli kyllä ihan friikki juttu, että joku bongasi sut huoltsikalta. Wtf oikeesti? Ethän ole edes kuvaasi koskaan tänne laittanut? :O[/QUOTE]

En ole laittanut joo ja se oli kyllä ihmeellinen juttu. Sattumia on, näköjään.

- lähempänä neljääkymppiä kuin kolmeakymppiä
- kaksi jo isompaa lasta, vaimo
- tykkäät autoista, ostit joskus keväällä uuden auton, en muista mitä merkkiä oli
- seuraat politiikkaa ja olet itsekin siinä mukana
- olet keskustalainen
- joltain pienemmältä paikkakunnalta, ei kuitenkaan maaseudulta
- miellyttävän oloinen

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
- lähempänä neljääkymppiä kuin kolmeakymppiä
- kaksi jo isompaa lasta, vaimo
- tykkäät autoista, ostit joskus keväällä uuden auton, en muista mitä merkkiä oli
- seuraat politiikkaa ja olet itsekin siinä mukana
- olet keskustalainen
- joltain pienemmältä paikkakunnalta, ei kuitenkaan maaseudulta
- miellyttävän oloinen

Kaikki pitää paikkansa. Ja mukava kuulla olevansa miellyttävä =)

• Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="Äityliini";27129225]Mummeliisan kaveri ja ymmärtäjä. Se riittänee kertomaan mitä ajattelen.[/QUOTE]

En voi sanoa olevani Mummeliisan kaveri, muuta kuin palstakaveri. Irl emme ole (vielä ainakaan) tavanneet.
Ja kyllä ymmärrän monissa asioissa Mummeliisaa ja olen useaan otteeseen ilmaissut häntä "nokkivia" kanssapalstalaisia kohtaan vasta-argumentteja ja olen monesta asiasta Mummeliisan kanssa samaa mieltä.
Kuitenkaan identtinen en mielipiteiden pohjalta ole hänen kanssaan, ei kai kahta samanlaista ihmistä voi olla?

Joka tapauksessa, olen tavallaan Mummeliisan ymmärtäjä ja jos se muokkaa koko palstamielikuvan minusta, niin ok.

...noenmänytiiä :D :kiss:...

Siis. Paukautanpa suoraan tähän kärkeen, jotta pakka menee aivan sekaisin, että. Mä kyllä susta ja sun tyylistä tykkään. Sä oot helposti lähestyttävissä, tai mulle ainakin tullut sellainen kuva :), valmis keskustelemaan asiasta kuin asiasta, joissakin tilanteissa jopa ihailtavan avoin ja rehellinen - olet sinut itsesi kanssa.

Sä oot perhekeskeinen, tulisesti rakastava mies. Kunnianhimoinen, päämäärätietoinen eteenpäin pääsevä tahtoihminen. Suorasukainen, sanavalmis, säpäkkä. Huumorintajuinen ja herkkä. Ja vaikka elämä on kolhinutkin ja koetellut, niin olet nostanut pääsi pystyyn :hug:...

Volvosta en puhukaan mitään :D....:p

Valloittava palstatuttavuus :).

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen

Yhteistyössä