Mitä ajattelet minusta / mitä on jäänyt mieleen?

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Ihan piruuttaan avaan tämmöisen itseäni käsittelevän ketjun.
Ei ole tarkoitus nyt olla mitenkään itseään korokkeelle nostava tai mitään sinne päin, ihan vain silkkaa uteliaisuutta, että mitäs minusta on palstalaisille jäänyt mieleen, tai mitä minusta ajatellaan?

Itseriittoinen ei ole tarkoitus olla, eikä huomiohuorata millään tavalla. Ihan puhdasta uteliaisuutta.

Eli mitäs ajattelet meikäläisestä?

Joo, kaasujalka on erittäin raskas ja en ihan hirveästi sitä kynttilää vakan alla pidä. Ajoittain voisi olla aiheellista pitääkin.
Ja poliittinen suuntautuminenkin meni oikein ja tupakkakin maistuu.
Mutta yrittäjä en enää ole, sen touhun lopetin kesällä, enkä ole katunut. ;)
NIIN JA MUSTANGIT ON JEES !

Aika ärsyttävä yleensä, ehkä jopa sovinistisuutta rivien välistä tulkittavissa. Omasta mielestään laupias samarialainen (mutta rikkoo kuitenkin lakia, koska se ei häntä koske). Haluaa eduskuntaan. Käyttää autoa *-jatkeena. Varmaan ok perheenisä.

[QUOTE="vieras";27128878]Avioon menit vähän aikaa sitten pitkäaikaisen kumppanisi (nainen!) kanssa. Pari teiniä, yhteistä.[/QUOTE]

Totta ja kyllä tuo vielä nainen on tähän mennessä ollut, enkä kauheaa homoseksuaalisuutta muutenkaan itsessäni tunnusta. :D
Ja lapsia on joo kaksi kappaletta.

[QUOTE="vieras";27128880]rasittava tyyppi ylinopeuksillaan kehuskelemisineen yms. Juuri sellainen mies jonka seurassa en viihtyisi hetkeäkään[/QUOTE]

Elämä on. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta ketjun idea olikin, että mitä ajattelet, joten sinänsä kiitokset vastauksesta.

[QUOTE="vieras";27128899]Aika ärsyttävä yleensä, ehkä jopa sovinistisuutta rivien välistä tulkittavissa. Omasta mielestään laupias samarialainen (mutta rikkoo kuitenkin lakia, koska se ei häntä koske). Haluaa eduskuntaan. Käyttää autoa *-jatkeena. Varmaan ok perheenisä.[/QUOTE]

Ok.
Sovinismia en kyllä itsestäni äkkiä löydä, arvostan naisia viimeiseen saakka, mutta ehkä teksitiasuun pitäisi keskittää enemmän huomiota.
Ja eduskuntaan mulla ei kauheaa hinkua ole, mutta valtuustoon olisi tavoitteena päästä.
Ja isyyttäni en itse ole paras arvostelemaan, mutta kaippa se ihan jees on. :D

[QUOTE="vieras";27128900]No kun suoraan kysyt niin palstapersoonassasi on jotain ärsyttävää.[/QUOTE]

Ymmärrän... Muakin ärsyttää tietyt palstapersoonat.

tulee mieleen sellainen mies, joka on nuoruudessa ollut juurikin sellainen teiniviiksi corolla-lippispää amisjätkä ja vikitellyt alaikäisiä tyttöjä. Sitten jollakin kumman tavalla uusrikastunut tai nainut rikkaan vaimon ja nyt pitää päteä sitten rahoillaan ja autoillaan. Poliisia angstaava, mutta muuten luuleeolevansajotakinkovinkin hienoa! Tappelee, huutaa, räyhää jos joku ajaa väärin, mutta itse voi ajaa miten sattuu. Yrittäjänä toiminut ja jätti työnsä suurieleisesti ja nyt on sitten jonkin sortin mielenterveyshoitaja

ei voinut mennä luonnehdinta kovin pieleen.

[QUOTE="sivusta seuraaja";27128925]tulee mieleen sellainen mies, joka on nuoruudessa ollut juurikin sellainen teiniviiksi corolla-lippispää amisjätkä ja vikitellyt alaikäisiä tyttöjä. Sitten jollakin kumman tavalla uusrikastunut tai nainut rikkaan vaimon ja nyt pitää päteä sitten rahoillaan ja autoillaan. Poliisia angstaava, mutta muuten luuleeolevansajotakinkovinkin hienoa! Tappelee, huutaa, räyhää jos joku ajaa väärin, mutta itse voi ajaa miten sattuu. Yrittäjänä toiminut ja jätti työnsä suurieleisesti ja nyt on sitten jonkin sortin mielenterveyshoitaja

ei voinut mennä luonnehdinta kovin pieleen.[/QUOTE]

Mulla oli Honda nuoruuessa, mutta alaikäisiin en ole koskenut. Tai no, oli vaimo vielä 17v. , kun mä olin 18v ;) .
Ja en ole uusrikastunut, lähdin isän bisnekseen aikanaan mukaan, mutta enpä kovin rikkaaksi itseäni silti koe.
Ja myönnetään, että impulsiivinen ihminen olen, sitä en käy kiistämään.

Se pitää korjata, että olen kouluttaja, en mielenterveyshoitaja.
Mielenkiintoinen luonnehdinta.

Saa kyllä sanoa ihan ääneenkin. :D

En oikein osaa. Tietysti nuo kaikki ylinopeudet (ja niillä ylpeily!), varakkuudella/autoilla "leuhkimiset", poliittiset väännöt (niistä pahimpana suhtautumisesi kulttuuriin), negatiivinen suhtautuminen asioihin, kiroilu/haistattelu yms. Ne värittävät mielikuvaani aika voimakkaasti, koska olen itse kaikessa aivan toisenlainen kuin sinä. Luulenkin, että harva ihminen kehen olen törmännyt / kenen kanssa olen arvomaailmoista keskustellut on yhtä kaukana minusta kuin sinä. :D :saint:

Sitten muistan, että vaimosi sai kesällä (?) keskenmenon. :(

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27128967:
En oikein osaa. Tietysti nuo kaikki ylinopeudet (ja niillä ylpeily!), varakkuudella/autoilla "leuhkimiset", poliittiset väännöt (niistä pahimpana suhtautumisesi kulttuuriin), negatiivinen suhtautuminen asioihin, kiroilu/haistattelu yms. Ne värittävät mielikuvaani aika voimakkaasti, koska olen itse kaikessa aivan toisenlainen kuin sinä. Luulenkin, että harva ihminen kehen olen törmännyt / kenen kanssa olen arvomaailmoista keskustellut on yhtä kaukana minusta kuin sinä. :D :saint:

Sitten muistan, että vaimosi sai kesällä (?) keskenmenon. :(

No mukava, että sanoit sentään suoraan.
Ja ne vastakohdathan täydentävät toisiaan, eikös sitä niin sanota.

Ja joo, politiikasta ollaan hyvinkin paljon eri mieltä, mutta mun mielestä meillä on ollut kohtuullisen asialliset keskustelut aiheesta, muutamaa ketjua lukuunottamatta, vaikka ollaankin asioista hyvinkin eri mieltä.
Ja keskenmeno tuli joo. :(

Saako vielä sen verran jankata, että tivaan tuota negatiivista suhtautumista asioihin? Osaatko antaa esimerkkiä?
Mielestäni olen ainakin irl ihmisistä siitä positiivisemmasta päästä, toki oma tulkinta/palstatyyli saattaa poiketa totisesta paljokin.

Monta juttua jäänyt mieleen, mutta ekana tulee mieleen se kun joku bongasi sut huoltoasemalta.

Joo, no se oli kyllä aika ihme juttu. Bongasi kyllä, mutta hieman ihmettelin, että pystyi tunnistamaan.

Olitkos se sinä, joka tequilakännissä läimi tarjoilijaa takapuolelle jossain etelänlomakohteessa, ja kotimaassa kaadoit puuceen? :xmas:

Sama mies. Tunnustan. Noloja palstapaljastuksia joskus pienessä hiprakassa. :ashamed:

Yhteistyössä