Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja taiki:Ajattelen että hän on huithapeli joka ei juuri suunnittele elämäänsä. Kahdelle miehelle vielä menettelee jos on yhä sen jälkimmäisen kanssa yhdessä mutta jos kahden eron jälkeen ei ole mitään oppinut niin...
Ja toisaalta. Minä olen aina halunnut kolme lasta ja pian olen ne saanutkin. Olen vain niin onnekas että ne on samalle miehelle. Jos en olisi löytänyt hyvää miestä, olisiko sitten lapsihaaveetkin pitänyt jättää toteuttamatta. Eli, en voi tuomita. Vaikka vähän taidankin tuomita. Eiväthän asiat mustavalkoisia ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Normimeininkiä nykyaikana. Kun etsitään aina vaan sitä parisuhteen ensihuumaa...
Ja sua?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:jos mä olisin sä niin varmaan kattoisin peiliin ja miettisin mikä meni väärin? Häpeäisin varmaan myös jotenkin niin että tekisi mieli painua maan alle..lähinnä siis häpeäisin sitä mitä muut ihmiset musta ajattelisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei oo kovin vastuuntuntoista, eikä myöskään lapsille hyvää elämää.
Alkuperäinen kirjoittaja up:
Alkuperäinen kirjoittaja Bindi:no on se kyllä vähän erikoista. mulla on yks tuttava jolla näin, ja jotenki alitajuntaisesti ajattelen aina että hän on tai on ollut vastuuton ja vähän "helppokin".
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei oo kovin vastuuntuntoista, eikä myöskään lapsille hyvää elämää.
ja sua ja monia muita tässä ketjussa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Normimeininkiä nykyaikana. Kun etsitään aina vaan sitä parisuhteen ensihuumaa...
Ja sua?![]()
Anna tulla vaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Ajattelen, että on varmaan ihan sairaan hauskaa, kun pitää setviä lasten asioita sen nykysen ukon lisäks myös kahden eri ukon kanssa. Mutta eipä se mulle kuulu. Oon vaan tyytyväinen, että ite saan asiat hoidettua yhden ja saman ihmisen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen tosiaan ollut avioliitossa näiden kolmen miehen kanssa. Nämä kaksi edellistä kuolivat kolarissa. Halusin kokeilla kuinka moni haukkuu jakorasiaksi tai vastuuttomaksi ennenkuin tajuaa edes itse kysyä miksi näin on.
Yksi ainoa tajusi edes hieman miettiä, olisiko kyse jostain muusta kuin pillun jakamisesta.
Ei, en voi kuolemalle mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Normimeininkiä nykyaikana. Kun etsitään aina vaan sitä parisuhteen ensihuumaa...
Ja sua?![]()
Anna tulla vaan...![]()
Olen tosiaan ollut avioliitossa näiden kolmen miehen kanssa. Nämä kaksi edellistä kuolivat kolarissa. Halusin kokeilla kuinka moni haukkuu jakorasiaksi tai vastuuttomaksi ennenkuin tajuaa edes itse kysyä miksi näin on.
Yksi ainoa tajusi edes hieman miettiä, olisiko kyse jostain muusta kuin pillun jakamisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Normimeininkiä nykyaikana. Kun etsitään aina vaan sitä parisuhteen ensihuumaa...
Ja sua?![]()
Anna tulla vaan...![]()
Olen tosiaan ollut avioliitossa näiden kolmen miehen kanssa. Nämä kaksi edellistä kuolivat kolarissa. Halusin kokeilla kuinka moni haukkuu jakorasiaksi tai vastuuttomaksi ennenkuin tajuaa edes itse kysyä miksi näin on.
Oliko ne samassa autossa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Ajattelen, että on varmaan ihan sairaan hauskaa, kun pitää setviä lasten asioita sen nykysen ukon lisäks myös kahden eri ukon kanssa. Mutta eipä se mulle kuulu. Oon vaan tyytyväinen, että ite saan asiat hoidettua yhden ja saman ihmisen kanssa.
Kiitos. Ei tarvitse huolehtia asioista edellisen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Ajattelen, että on varmaan ihan sairaan hauskaa, kun pitää setviä lasten asioita sen nykysen ukon lisäks myös kahden eri ukon kanssa. Mutta eipä se mulle kuulu. Oon vaan tyytyväinen, että ite saan asiat hoidettua yhden ja saman ihmisen kanssa.
Kiitos. Ei tarvitse huolehtia asioista edellisen kanssa.
Onko ne eksät siis kuollu? Vai muuten vaan niin ihanan isällisiä, että ei halua tavata lastansa?
Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:jos mä olisin sä niin varmaan kattoisin peiliin ja miettisin mikä meni väärin? Häpeäisin varmaan myös jotenkin niin että tekisi mieli painua maan alle..lähinnä siis häpeäisin sitä mitä muut ihmiset musta ajattelisi.
Alkuperäinen kirjoittaja jyyst:kiva, teidän mielestä siis mun äitini on kevytkenkäinen ja helppo? Juuh, olen yksi kolmesta puolisisaruksesta ja kaikilla eri isät. Ensimmäinen ukko osasi peittää todellisen luonteensa kunnes ensimmäinen syntyi. Toisen kanssa äiti ehti hankkia kaksi lasta (joista toinen kuoli) ja oli naimisissakin, äitini jäi sittemmin leskeksi. Sitten minä ja minun isäni. Näen että äitini on vahva nainen ja hän on selvinnyt kaikista koettelemuksista. Olen ylpeä hänestä.