V
v
Vieras
Helpostihan järkeilet, että mihin reseptoriin se oikein osuu jos niin kovasti iskee.
Voimia nyt kuitenkin kävi miten kävi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Helpostihan järkeilet, että mihin reseptoriin se oikein osuu jos niin kovasti iskee.
ja miksei saisi ollaJos kyse on naispuolisesta sinkusta, niin sellainen on itsekäs, laiska ja mukavuudenhaluinen.
Mitä se muille kuuluu,että haluaa olla vappaa. En halua riitoja tms. Siksi sinkku. Seksi kelpaa ja käytän kondomia kyllä. Vituttaako teitä ,kun sinkku saa olla onnellinen ja itse taistelette ja riitelettePakko ennen nukkumaanmenoa esittää pahoitteluni Keittiönoidalle kärkevistä vastalauseistani. Näitä kirjoituksia pidempään lukiessani ymmärsin, ettei ensimmäinen kirjoituksesi "itsekäs, laiska ja mukavuudenhaluinen" välttämättä ollut niin negatiivisesti tarkoitettu kuin sen ymmärsin.
Ja nyt nukkumaan, sinkut ja muut! Oitä!
Niinpä. Miksei saa olla itsekäsvoi vittu.ja miksei saisi ollanauttii ja pääsee helpolla. Miksi pitäis ahdistua suhteessa
![]()
Sekö tekee onnea,että se mies sitä kyr pää työntää ees taas vitu ssa. Koska kaikki muuhan suhteessa on ihan höpöhöpöä.narsissi kirjoitti: "Koskakohan ihmiset tajuavat, että naisen elämä ei suinkaan ala vasta sen Oikean löydyttyä?!"
Niinpä! Minä ajattelin pitkään, että kaikki muuttuu hyväksi kunhan löydän sen "oikean" miehen rinnalleni. Vasta ikä auttoi tajuamaan, että pitää viihtyä ensin itsensä kanssa ja tehdä elämästään kaikin puolin tyydyttävä - sinä itse olet päävastuussa elämäsi laadusta! Olisin ollut onnellinen "ikisinkkuna", mutta olen myös tyytyväinen kun siihen kuvioon tupsahti yhtäkkiä mies. <3 Taustalla oli nuoruuden raastava parisuhde, joka varmaan teki minut varovaiseksi miesten kanssa...
Tsemppiä kaikille "ikisinkuille"! Koittakaa jaksaa (joidenkin) ihmisten tyhmyyttä kyseenalaistaa teidän onnellisuutenne.![]()