Mitä ajatella tällaisesta miehen saamasta FB-viestistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvikutsu??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23346977]Tuleeko fb:n viestit automaattisesti sähköpostiinkin vai pitääkö se asettaa päälle/pois? En oo siellä, ni en tiedä.

Mikäli oletuksena on, että viestit menee normipostiinkin, ni sittenhän ap:n mies on todellisuudessa nähnyt viestin jo aikoja sitten, mikäli vaan sähköpostinsa riittävän aktiivisesti lukee.[/QUOTE]

No eiköhän se ole nähnyt jo sen naisenkin, jos kerta samassa harrastuksessa käyvät.

[QUOTE="vieras";23347021]No eiköhän se ole nähnyt jo sen naisenkin, jos kerta samassa harrastuksessa käyvät.[/QUOTE]

Pöh, no on tietty naisen harrasteyhteydessä voinut nähdä. Tommosia viestejä ei aina vaan oteta kasvotusten enää puheeksi. Nainen voi ajatella, että mies "torjuu hiljaisuudella" tms, vaikka tosiasiassa mies ei olisi edes nähnyt viestiä. Toisaalta voi taas olla, että mies on nähnyt naisen viestin sähköpostissa, käynyt mahdollisesti kaffettelemassakin jne. Vanhaa viestiä ei vaan ehkä ollut tullut avattua _fb:n kautta_ ennen tuota hetkeä...

Eihän harrastuspiireissä välttämäti toisten asioita kovin hyvin edes tiedä, ja jos on johonkin ihastunut niin tuollainen viesti on hyvä keino vähän päästä selville, olisko jotain kiinnostusta vastapuoleltakin. Eli ei siinä välttämättä kukaan yritä siis tietoisesti varattua miestä. Tai sit on tosiaan vaan ihan tavallinen kahvittelupyyntö, olen huomannut että jotkut ihmiset käyttää hymiöitä vähän kummallisesti ja iskee silmää joka toisessa lauseessa.

Kyllä mun mies voi käydä kahvittelemassa naispuolistenkin kavereiden kanssa. Hän saa kyllä facebookin kautta viestejä naispuolisilta(kin) harrastuskavereilta yhteisistä treeneistä yms, samoin saan itse oman harrastukseni tiimoilta. Ei ole ongelma kummallekaan, meillä on suhde ja luottamus kunnossa

Yhteistyössä