Mitä ajatella tällaisesta miehen saamasta FB-viestistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvikutsu??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23346188]Et siis luota mieheesi. Jos teidän suhde on kunnossa eikä miehesi tunne mitään mielenkiintoa ko. naiseen niin sulla ei ole hätää vaikka nainen kuinka koputtelisi kepillä jäätä. Puun ja kuoren väliin kun ei kellään ole pääsyä. Jos taas miehesi on vieraissa hyppivää tyyppiä, niin menee aivan varmasti ilman hymiöllisiä kahvittelukutsujakin.[/QUOTE]

Kyllä minä mieheeni luotan mutta toki tuollainen ehdotus nyt jotain ajatuksia herättää. Vai eikö sinulla omalla kohdallasi herättäisi?

No selkeästi tämä nainen on ehdottanut miehellesi tapaamista, ja itse veikkaisin, että tapaamista enemmän kuin kaverihengessä. Voihan olla, että tämä nainen ei tiedä miehelläsi olevan vaimo/tyttöystävä ja siksi ehdottanut treffejä.

mun ystävän mies oli kans saanut ton tapaisen viestin. ja mies oli vaan sanonut vaimolleen, että joku puolituttu, joka haluaa vain jutella. no niin vaan kävi, että kohta paljastui, että heillä oli ollut jo useamman kuukauden suhde silloin kun vaimo oli tuon viestin nähnyt. no erohan siitä tuli. nyt mies asuu tämän viestin lähettäjän kanssa yhdessä.

[QUOTE="a p";23346238]Kyllä minä mieheeni luotan mutta toki tuollainen ehdotus nyt jotain ajatuksia herättää. Vai eikö sinulla omalla kohdallasi herättäisi?[/QUOTE]

No mä olen itse käynyt kahvittelemassa muutamaan kertaankin miespuolisen kaverini kanssa. Pidän häneen yhteyttä fb:ssä. Eikä se ole miehelleni ongelma. Mieheni on ollut kahvilla naispuolisen ystävänsä kanssa. Eikä se ole ollut mulle ongelma. Mulla ei ole mitään syytä epäillä pettämistä, eikä ilmeisesti sullakaan. Nosta meteli sitten jos siihen on aihetta. Toi on ihan turhaa itsekidutusta ja natinaa. Ota nyt huomioon että viestistä on kuukauden päivät, eiköhän nuo ole jo moneen kertaan tavanneet viestin lähetyksen jälkeen kun kerran samassa harrastuksessa ovat.

[QUOTE="vieras";23346298]No mä olen itse käynyt kahvittelemassa muutamaan kertaankin miespuolisen kaverini kanssa. Pidän häneen yhteyttä fb:ssä. Eikä se ole miehelleni ongelma. Mieheni on ollut kahvilla naispuolisen ystävänsä kanssa. Eikä se ole ollut mulle ongelma. Mulla ei ole mitään syytä epäillä pettämistä, eikä ilmeisesti sullakaan. Nosta meteli sitten jos siihen on aihetta. Toi on ihan turhaa itsekidutusta ja natinaa. Ota nyt huomioon että viestistä on kuukauden päivät, eiköhän nuo ole jo moneen kertaan tavanneet viestin lähetyksen jälkeen kun kerran samassa harrastuksessa ovat.[/QUOTE]

Kiitos järkevistä sanoista :) tässä meinasi mennä pasmat sekaisin ihan turhan takia. Ei pidä tehdä kärpäsestä härkästä...

Jos viestin lähettämisestä on jo kuukaus aikaa, ni todennäköisesti se naikkonen on unohtanu jo lähettäneensä sen viestin... ja nytpähän miehes tietää olla varovainen!

[QUOTE="Kaisa";23346340]Jos viestin lähettämisestä on jo kuukaus aikaa, ni todennäköisesti se naikkonen on unohtanu jo lähettäneensä sen viestin... ja nytpähän miehes tietää olla varovainen![/QUOTE]

Mitä sen miehen pitää varoa?

[QUOTE="vieras";23346076]Mun mielestä toi näyttää ihan siltä että kaveri haluaa lähteä kahville. Tuossa ei näy lukevan mitään älä kerro vaimolle, mennään meille tms. Meinaatko että ne alkaa panemaan jossain kahvilassa vai?[/QUOTE]

:D

Tuo on sinisilmäisyyden huippua. Harva sitä suoraan panemisia ehdottaa varsinkaan varatulle, vaan ensin tunnustellaan onko toinen valmis leikkiin.

No siis minä varmaan ajattelisin, että aha, taas joku yrittää onneaan. Eihän se mun mieheni vika ole, jos joku kysyy häntä kahville millä ajatuksella hyvänsä.

[QUOTE="Minna";23346543]No siis minä varmaan ajattelisin, että aha, taas joku yrittää onneaan. Eihän se mun mieheni vika ole, jos joku kysyy häntä kahville millä ajatuksella hyvänsä.[/QUOTE]

No näin minäkin ajattelen mutta oikein yllätti itsenikin miten paljon tuo asia alkoi siltikin vaivaamaan kun nyt kohdalle sattui!

:D

Tuo on sinisilmäisyyden huippua. Harva sitä suoraan panemisia ehdottaa varsinkaan varatulle, vaan ensin tunnustellaan onko toinen valmis leikkiin.

Mitä sä ajattelit että asialle voi tehdä? Alat raivoamaan miehelle että on se prkl ku joku nainen lähettää sulle viestin? Mitä mies sille voi? :headwall:

Kuten jo tuolla aiemmin sanoin, ellei miestä kiinnosta pettäminen niin kenenkään naisen on ihan turha vokotella. Silloin vaimonkaan on ihan turha skitsota jostain viestistä. Jos taas kiinnostaa, niin viestit ei siihen vaikuta, menee ja pettää joka tapauksessa.

Mitä mustasukkaisempi ja omistushalusempi ihminen on, sitä vähemmän toista saa pidettyä itsellään. Lukekaa vaikka sitä ketjua mikä tuossa oli etusivulla, "mies on turhasta mustasukkainen" tai jotain vastaavaa. Eihän tää eroa asiasta juurikaan. Miestä syytetään pettämisestä vain siksi että joku on lähettänyt hänelle viestin fb:ssä. Mies itse ei ole ilmeisesti tehnyt yhtään mitään epäilyjä herättävää. Jotain rajaa naiset.

[QUOTE="vieras";23346618]Mitä sä ajattelit että asialle voi tehdä? Alat raivoamaan miehelle että on se prkl ku joku nainen lähettää sulle viestin? Mitä mies sille voi? :headwall:

Kuten jo tuolla aiemmin sanoin, ellei miestä kiinnosta pettäminen niin kenenkään naisen on ihan turha vokotella. Silloin vaimonkaan on ihan turha skitsota jostain viestistä. Jos taas kiinnostaa, niin viestit ei siihen vaikuta, menee ja pettää joka tapauksessa.

Mitä mustasukkaisempi ja omistushalusempi ihminen on, sitä vähemmän toista saa pidettyä itsellään. Lukekaa vaikka sitä ketjua mikä tuossa oli etusivulla, "mies on turhasta mustasukkainen" tai jotain vastaavaa. Eihän tää eroa asiasta juurikaan. Miestä syytetään pettämisestä vain siksi että joku on lähettänyt hänelle viestin fb:ssä. Mies itse ei ole ilmeisesti tehnyt yhtään mitään epäilyjä herättävää. Jotain rajaa naiset.[/QUOTE]

Tässä nyt kysyttiin mitä ajatellaan tuollaisesta viestistä. Minun ajatukset on ne, että jos joku minulle tuntematon nainen kirjoittaa miehelle tuollaista selkäni takana, hän yrittää miestäni. En syytä miestä mistään.

Sitten jos minä törmäisin tuollaiseen tapaukseen, sanoisin miehelle, että ei se kahvittelu käy, kun minä en tunne naista. Ei meillä ole tapana juoksennella kahvilla joidenkin naikkosten tai körmyjen kanssa. Yhteiset tuttavat riittää siihen.

[QUOTE="vieras";23346298]No mä olen itse käynyt kahvittelemassa muutamaan kertaankin miespuolisen kaverini kanssa. Pidän häneen yhteyttä fb:ssä. Eikä se ole miehelleni ongelma. Mieheni on ollut kahvilla naispuolisen ystävänsä kanssa. Eikä se ole ollut mulle ongelma. Mulla ei ole mitään syytä epäillä pettämistä, eikä ilmeisesti sullakaan. Nosta meteli sitten jos siihen on aihetta. Toi on ihan turhaa itsekidutusta ja natinaa. Ota nyt huomioon että viestistä on kuukauden päivät, eiköhän nuo ole jo moneen kertaan tavanneet viestin lähetyksen jälkeen kun kerran samassa harrastuksessa ovat.[/QUOTE]

Mun mielestä tuo viesti ei ollut kaverityyliin kirjoitettu. Siis jos mietin, mitä itse kirjoittaisin, niin kirjoittaisin
a) kaverimielessä: Terve, mennäänkö kahville joku päivä, vaikka ensi viikolla.
b)Treffimielessä: kiinnostaisiko kahvittelut joku päivä, toivottavasti pian ;)

Mutta tärkeintähän tuossa on se, että aloittajan mies ei ollut mennyt.

Ankeeks on maailma menny jos ei kahville saa pyytää ja mennä ilman ettei oo heti jotain outoo.
Sitä voi käydä ihan kavereina kahville ja jos toinen pyytää treffeille niin kai teidän miehet nyt osaa kertoa että on suhteessa. Jollei tietysti oo hohouksen alaisena.
Ei mun mielestä mitenkään ihmeellinen viesti.
Sehän on miehen vastuulla vastata tälle naiselle ei muiden.

[QUOTE="vieras";23346052]Vastaa sille, että EI KÄY![/QUOTE]

Totta kai käy. Ei se siitä kulu ja kiva että mies saa välillä hupia. Ties vaikka ap:kin haluaisi ja pääsisi mukaan...

[QUOTE="vieras";23346890]Ton viestin näkee lukee sähköpostistaki...jos on lukenut sieltä ja kahvit jo juotuki...[/QUOTE]

eli ei muuta kuin nyt sitten sähköpostia ratsaamaan

[QUOTE="vieras";23346890]Ton viestin näkee lukee sähköpostistaki...jos on lukenut sieltä ja kahvit jo juotuki...[/QUOTE]

Tuleeko fb:n viestit automaattisesti sähköpostiinkin vai pitääkö se asettaa päälle/pois? En oo siellä, ni en tiedä.

Mikäli oletuksena on, että viestit menee normipostiinkin, ni sittenhän ap:n mies on todellisuudessa nähnyt viestin jo aikoja sitten, mikäli vaan sähköpostinsa riittävän aktiivisesti lukee.

Yhteistyössä