Vähän turhan paksua jo?Olen elämässäni kohdannut ihan vaan muutamia naisia, jotka eivät koe miesvihaa. Kyse ei tosiaan ole siitä, että naisia on täällä joka lähtöön, vaan miehiä vihataan aivan yleisesti. Sitten parhaat tai sovinnaisimmat miehistä ruuvataan mukaan naisvetoisiin suhdejuttuihin ja siellä heitä ylistetään aikansa kaikkien muiden sikojen yläpuolella. Mutta lähtökohta on kuitenkin mieheen kohdistuva todella kiukunsekainen epäröinti. Ja se että mies hyväksikäyttää tai yrittää saada hyötyjä seksin kautta.
Tottakai itse miehenä haluan saada hyötyä myös seksin kautta. Jos nainen kokee että minun seksuaalinen kiihottumiseni aiheuttaa häikkää tai sitä pitäisi suitsia hän ei sovi minulle. Mutta en ole silti hyväksikäyttäjä. Nainen on tyydyttänyt omasta tahdostaan tai sitten ei ole. Tai jos hän on traumatisoitunut siitä niin menköön psykiatrille. Ei lähinnä kiinnosta.
Naisten miesviha kumpuaa siitä mitä miehistä on heille sanottu. Miehet on kookkaita, karuja ja ne tulee kuin sinnilauma päälle. Ja osa niistä on ujoja limoja siis hyi helvetti ei miehiä ollenkaan.
HYI HELVETTI!
(kiitos huomiostanne)